Advocaat M. van Hoof woonachtig Zuiderweg 12, 1674 PR Opperdoes, telefoon 0227 540 348 werkt ook via de bijstandbond amsterdam, lichtte de RvR op, met medeweten van DWI amsterdam, RvR, plus nationale overheid.

t.a.v. dhr mr Marc van Hoof,Verhaar, O (Mensenrechten) <o.verhaar@mensenrechten.nl>Vr 19-7-2019 1:57

Ik ben tot 25 juli afwezig ivm vakantie en kan niet reageren op uw berichten. Mocht u een dringende vraag hebben, dan kunt u contact opnemen met het secretariaat: 030-888 3 888, of mailen naar: odileverhaar@hotmail.com. For urgent questions please call 0031 (0)30-888 3 888 (secretary). verzekeren@hotmail.comVr 19-7-2019 1:57 Amsterdam 18-7-2019 om 15.57 uur.

Betreft verontwaardiging door nalatigheid van mr. M. van Hoof van de bijstandbond, waarbij ik ook nog eens sinds okt.2018 zonder inkomsten zit, waardoor alles ook de zaak camelot (C/13/664442 KG ZA 19/356),



L.S.,

Doordat ik Mark van Hoof in eerste aanleg heb benaderd op 17-8-2017 via de bijstandbond, welke het niet heeft doorgegeven aan hem, dan wel hij het heeft nagelaten om daar op te reageren, terwijl toen nog burgemeester Eberhard van der Laan leefde, dus alles veel makkelijker had geweest om geheel op te lossen.

Op 13-11-2018 heb ik deze nogmaals benaderd, omdat mijn uitkering wel beschikbaar was gesteld en niet op mijn actieve BNG kwam, maar zei tegen hem dat hij de zaak moest doen op feit dat er aan Eberhard van der Laan belofte was gemaakt, door chef DWI, dat alles in orde zou komen.
Eberhard had gebeld in aug.2017 omdat hij zag dat er weer een mail voorbij kwam, dat de uitkering niet op orde gemaakt werd vanaf 30-9-2016 toen ik hier aankwam in Amsterdam en  het toen had aangevraagd.
Waarop hij de DWI belde, om opheldering te vragen, deze zeiden hem eerst dat gehele tegoed okt.2018 en nov.2018 opgegaan was aan inhoudingen, toen hij dit vrolijk aan mij doorgaf, vertelde ik dat dit niet kon en mag, wat waarschijnlijk een teleurstelling was, omdat hij dacht de zaak opgelost te hebben met 2 toevoegingen zoals later bleek in zijn zak.
Daarop belde hij weer met met DWI, toen kreeg hij volgende excuus dat mijn BNG-card niet zou werken, wat onzin was maar hij ook wist dat hij gewoon werkte, immers had hij een foto van BNG-card gezien werkend, had meerdere foto’s gekregen.
Daarna het excuus dat hun geen geld konden storten op de BNG-card, waarop hun een nieuwe zouden maken, plus naar mij zouden sturen, echter kwam deze pas in febr.2019 tot mijn beschikking, inmiddels zat ik al meer dan 4 maanden zonder geld/inkomsten op mijn rekening of welke ik in bezit kreeg, de oude kaart stond nog 2.17 op.

Dat Marc van Hoof  wel snel 2 toevoegingen aanvroeg omdat deze alleen geintereseerd was in geld te verkrijgen is al ernstig, maar ook dat hij RvR heeft opgelicht, omdat deze een toevoeging had gevraagd vanwege voorlopige voorzieningen, wat wettelijk niet kan als er wel geld ter beschikking is gesteld, maar niet op bng-card komt.
Ook het feit dat op de site van de bijstandbond stond dat bijstand gratis was, waar ik ook nog bewijs van heb (foto) in mijn bezit, dus dat is ook zeer ernstig, buiten het feit dat hij de opdracht welke ik hem had gegeven niet heeft gedaan, nml de gemeente houden aan de afspraak welke gemaakt was door ambtenaren met Eberhard van der Laan.
Want dan had alles niet zo ver opgelopen, dan wel geheel misgegaan, wat nu wel geval is, want zelfs nadat ik nu een eigen bankrekening heb geopend, wat de voorwaarden is om een tijdelijke BNG-card te verkrijgen, wil men de tegoeden nog niet storten van de uitkeringen en van de BNG-card(welke ik niet gebruik op advies van andere persoon).
Omdat gehele college van B&W en Raadsleden plus ambtenaren stad Amsterdam niet te vertrouwen zijn, zoals blijkt vanaf begin, ook ombudman Amsterdam dekt strafbare feiten en integriteitsschendingen af van ambtenaren Milano, Oehlenshlager, Eggens en Keizerweerd.
Milano 21-12-2017
https://www.youtube.com/watch?v=wxgDOkHTzY4
Milano en Oehlenschlager koud in pand 2-2018
https://www.youtube.com/watch?v=222OvBoq5Yk
Keizerweerd 13-5-2019
https://www.youtube.com/watch?v=uyNpcJCMbNc
Gehele opnamen inzake Camelot
https://www.youtube.com/channel/UCRiSfTpuS7OScTe_by0oyLg Dat college van B&W en raadsleden te Amsterdam niet optreden tegen brandonveiligpand welke ze wisten op 17-10-2017 waaraan het pand ook niet voldoet aan de bouwbesluiten, laat de arrogante houding zien college, plus locale overheden en nationale overheid.
https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/12/19/brandveiligheid-sommige-ruimten-flierbosdreef-2-12-ernstig-in-gevaar Maar ook zie de acties Camelot van af die tijd, 2 keer proberen op te zeggen, 2 rechtzaken, terreur, enzovoort.
https://www.google.com/search?source=hp&ei=v1YwXdukLcHCwALH57jIBw&q=whistleblower4blog+camelot

Dat Mark van Hoof zich ook nog laat gebruiken als doorgeefluik door de gemeente ambtenaren ernstig te noemen, maar laat ook zien de structurele niet integere ambtenaren, want hoe kan een ambtenaar doorgeven via hem dat ik een pand en contactverbod ga krijgen, daarmee schend men mij privacy.
Dat Marc van Hoof al had laten zien dat hij slechte advocaat was, omdat hij niet wist uit zichzelf dat 100% inhoudingen wettelijk niet mogen is eerste ding, maar ook het contact en belverbod, waarvan hij moet weten dat de nationale ombudsmen daarover stelt, dat men eerst in gesprek moet gaan, wat men nog nooit heeft gedaan, niet over uitkering, aanvragen , bel en pandverbod.
Welke geen eens ondertekend is waardoor het zijn wettelijke grond mist, buiten het feit dat op pagina 2 een datum staat vermeld van 14 juni 2016 met kenmerk 207228113, dat is
meer dan 3 maanden van te voren dat ik hier in amsterdam aankwam (30-9-2016).
Wist men toen al dat ik een pand en belverbod zou opleggen?
Ook wist Marc van Hoof dat zelfs ambtenaar bezwaar beroep mevr. M. Eggens geen mondelinge hoorzitting wilde geven en zo de uitkering vanaf 30-9-2019 niet beschikbaar werd gesteld tot 30 juni 2017, dus dat men een mondelinge zitting weigerde maart2018 laat ook zien dat men de rechtsgang bellemerd.
In Maart 2018 had ik ook weigering van Juridisch Loket om mij een advocaat toe te wijzen heb daarover contact gehad Sander Dekker, tot 2 keer toe, maar had ook de procedure Camelot mijn verhuurder, plus dat uitkeringen en DWI niet werkte, waarbij Milano mij overal als leugenaar wegzette, dat hoe ik er bij kom dat Eberhard had geregeld een goed afgeschermd adres en uitkering, waarop ik geluidstape milano van 21-12-2017 gestuurd heb Oehlenslager in maart 2018, toen werd het radiostilte, zowel per mail, telefoon, brieven, ook had ik dossier gevraagd, tot nu toe niet verkregen, dus laat zien de hetze, welke bijstandbond had kunnen voorkomen als men na de eerste keer mij bijgestaan had, want toen leefde Eberhard van der Laan nog en was burgemeester, hij legde zijn functie neer in sept.2017.
Maar belde nog op zijn ziektebed en sterfbed in aug.2017 naar Chef Anushka Milano.

Op 26 mei 1976 is de landelijke Vereniging Bijstandsbond te Hilversum, de Smeekbede om geld te vragen van Bijstandbond is zeer kwalijk te nemen, http://bijstandsbond.blogspot.com
/ laat die bij Marc van Hoof geld halen, welke vele keren de gesubsidieerde tegoeden aanvraagt en verkrijgt, doodat hij voor de bijstandbond werkt, in zelfde pand zit.
Of heeft men destijds alleen oog gehad om een pand te verkrijgen, om er beter van te wordn en leek bijstandbond wel een leuk klinkent onderwerp waar in eerste aanleg subsidie en hulp was van de stadsbestuur Amsterdam.
http://bijstandsbond.blogspot.com/p/voor-concrete-solidariteit-wat-is-en.html De mooie woorden van bijstandbond “Maar ook verder bieden wij ondersteuning. Medewerkers van het spreekuur kunnen meegaan naar spannende gesprekken met ambtenaren of met vertegenwoordigers van reintegratiebedrijven. En wij bemiddelen soms tussen die functionarissen en de klant, als de contacten niet zo soepel verlopen.” zijn leuk maar kloppen niet, want ze hebben sinds 2017 nimmer geantwoord dan wel contact met mij opgenomen, dus LOZE woorden zonder inhoudt.

Dat DWI ambtenaren zich gemengd hebben in zaak Camelot (mijn verhuurder) is ook toegegeven, dat allemaal omdat zelfs als ik een advocaat vind inzake tegen gemeente, dan werkt deze niet zorgvuldig, leeft de advoatenwet niet na en de gedragsregels advocatuur, en/of koninghuis (word vermoord Hayder Zengin).
Zowel Juridsch loket, sander dekker (dekt het af sinds maart 2018), college B&W en raadsleden (vooral Jonas van Lammeren en Denk, FvD dekken dit af),  onder leiding van de criminele van GroenLinks Halsema en Groot-Wassink. Doordat de ombudsman, gedeputeerde staten, nationale ombudsman dit geheel afdekken, sinds 2009, gaan lokale overheden structureel door men mensenrechten schendingen onder leiding van eerst Beatrix en nu Willem-Alexander. Eberhard zag wat er gebeurde in 2014 en besloot mij te helpen, nodigde mij uit, maar na zijn dood werden de rest rancuneus, welke alleen maar op een manier te stoppen zijn, zoals ik eerder stelde, “hoe lang denkt men dat men mij zo kan behandelen, alvorens het knapt bij mij”?!

met vriendelijke groeten

N.L.S. Jepsen (mijn vader verzon als beroepsmilitair de letters, Nederlandse Luchtvaart Strijdkrachten, mijn moeder mocht de voornamen verzinnen bij de letters, maar stridvaardig ben ik wel qua strafbare feiten en misstanden gepleegd door zelfde overheid en koningshuis, alleen jammer dat ik als klokkenluider tegen Bernhard van Vollenhove aan liep en dat meldde waar Beatrix en haar criminele vader actie tegen op nam, zo v.a. 1991 mijn 13 bedrijven kapot maakte en daarna de pijlen op mij als persoon richte zoals mensenrechten  schaden, welke Willem voortzet).

==> mail gestuurd 12-11-2018 ivm server andere zone staat er tijd 10 uur later
verzekeren@hotmail.com
Di 13-11-2018 3:03
info@vhmadvocaten.nl

Mark van Hoof,


Graag dat u deze zaak doet op letselschade, want dan word zelfs alle kosten betaald door diegene die deze veroorzaakt, dus DWI amsterdam, dan wel Ilse Oehlenschlager
Hierbij de laatste 2 uitkeringsspecficaties en ook de stukken van de site van bankpas, aangezien ik geld geleend had einde doordat ik mijn pas niet kon vinden, stond er einde nog geld op 25-10-2018 , welke ik toen ik pas had eraf heb laten halen, zodat ik dat terug kon betalen.
Hierbij de mail welke ik gestuurd heb aan Ilse Oehlenschlager,
ilse.oehlenschlager@amsterdam.nl telefoonnummer 06-51683509 .

U kunt zien bij prepaidcard de reload op 24-9-2018 van bedrag 896,90 wat dit keer niet is gebeurd.
Zoals ze u hebben wijsgemaakt dat er allemaal inhoudingen zijn, waardoor er geen geld is overgemaakt is in strijdt met de wet.
Immers mag en lan men niet meer dan 10 procent inhouden, plus men mag nimmer een persoon zonder gehele inkomsten/uitkering zetten.
Dit ruist niet alleen in tegen de wetten, maar ook verdragen, plus internationaal recht, waar wat aan gedaan moet worden.
Vind het erg dat men u voorliegt, dat er zoveel inhoudingen zijn, want zoals u kunt zien, word als inhouding gezien storting op prepaidcard.

Zoals gedaan moet worden, is gezorgd dat uitkering gestort word per direct, aanvraag bijzondere bijstand voor griffie en eigen bijdrage advocatenkosten.
Het structurele dat men daar bij DWI doet is zeer ernstig, dit omdat het al vanaf begin al problematisch werd 30-9-2016.
Kreeg geen uitkering sinds die tijd toegekent, maar van tijdvak 30-7-2017 welke pas uitgekeerd werd in jan. 2018.
Het bezwaarschift over dd ingang uitkering is gedaan, welke gedaan werd door M. Eggens, maar deze weigerde een mondelinge hoorzitting te houden.
Waardoor ik ook geen advocaat kon nemen, ook van dit gesprek heb ik geluidsopname dat ik een mondelinge hoorzitting wil, en zij weigerd.
De vele afspraken die A. Milano de voorganger heeft beloofd moet nagekomen worden, want zo gaat alles maar door.
Sinds Ilse het geluidsbandje heeft verkregen van gesprek met A. Milano, word structureel alles in werking gezet om mij zo lastig mogelijk te maken.
Ook Ilse Oehlenschlager werkt hieraan mee, had toestemming aangevraagt o.a. om als marginale zelfstandige op therapeutische bassis kunst te gaan maken.
Dit was aan begin van het jaar, omdat beeldtherapie, bijdraagt aan verwerking van trauma’s en of er mee leren omgaan.
Ze stuurde mij door afdeling zelfstandige, deze stuurde mij weer terug naar Ilse, die moest mij doorverwijzen hiervoor.
Alles stapelt zich op, waarbij mijn gezondheid schade oploopt verder, waarvoor ik wel ilse op persoonlijke titel aansprakelijk moest stellen.
Wil ook gewoon postadres hebben op komplein 150 amsterdam, plus wil ook daar een ambtenaar hebben, want dit werkt niet meer zo.
Heb laaste keer dat ik mijn post kwam halen ook al probleem gehad met beveiliger die zich weigerde te legitimeren, wat gemeld is bij Grapperhaus en Justis.


met vriendelijke groeten

Niels



Hetze tegen klokkenluider welke integriteit welke ambtenaren niet hebben aankaart, dan uitkering gestopt/opgeschort, met medeweten van Medium/Ambtenaar
. .
Ma 29-10-2018, 14:04

Amsterdam 29-10-2018 om 03.04 uur, vanwege email server in andere tijdzone, verschijnt bij u een later datum en tijd, verschil is +10 uur.

Ilse en andere geadresseerden( in cc en bcc)

De ambtenaar Ilse Oehlenschlager woonachtend watergraafsmeer, welke ik aankaarte dat ze als ambtenaar niet integer is.
Dit kaarte ik aan op omdat ze haar werk niet naar behoren deed, afspraken niet nakwam, plus zorgde dat ik niet meer mocht mailen.
Omdat ik de integriteit van o.a. haar collega aankaartte plus haar geluidsopname liet sturen van gesprek met A. Milano.
Het aankaarte op 14-8-2018, waarvoor ik ook haar op persoonlijke titel heb aansprakelijk gesteld, want loopt de spuigaten uit.
Heb mail gestuurd net, omdat de hetze na deze eerdere mails maar voortduurt, immers nu weer mijn uitkering gestopt.
Vanwege het niet nakomen van de afspraken, welke gedaan zijn door voortganger van Ilse, waar zij heeft ingestemd afdekken van niet naleven wetten.
Ilse had de gelegenheid om te kiezen als klokkenluider zich te melden bij vertrouwenspersoon binnen de stad Amsterdam.
Echter koos zij voor afdekken van deze feiten, plus zette in mij geheel buiten spe te zetten, want zij had dossier overgenomen.
Dat maakt het lastig, want water .?!. meer  plus “medium” zijn plus dan niet handelen naar eer en geweten, want dan ben je niet puur…!
Ilse Oehlenslager was al aansprakelijk gesteld voor alle schade welke ze mij heeft toegebracht op persoonlijke titel, dus zal verhaald worden.
De ene spreekt over Karma is an Bitch, in de bijbel spreekt men over oog om oog en tand om tand, ikzelf heb ander gezegd, te zien op mijn int. twitterkanaal.
Ben momenteel aan bed en huis gekluisterd, door de griep welke mij totaal gefeld heeft, als hart en longpatient, Ilse je hebt mijn medisch paspoort…!
Voor hart en longpatienten is het zeer ernstig al als men griep krijgt, dat kun je navragen cardioloog longspecialist of kijken op internet.
ook komen mijn mantelzorgster en ook mijn pgb-verleensters niet langs doordat ik griep heb, want dan zou ik hen aansteken en deze weer andere oude mensen.
Verder heb ik ook al probleem dat ik sinds 31-7-2018 altijd als ik wegga iemand inhuren om in mijn huis te zijn, omdat ik geen portieksdeur sleutel heb.
Waar ook jij ilse en ook B&W en andere van weten, omdat verhuurder portiekdeurslot heeft vervangen en mij geen sleutel heeft gegeven.
Hoop dat je in orde maakt dat mijn uitkering gestort word per direct, plus verwacht een mail van je met uitleg, want mail kan ik wel lezen.
Daar hoef ik niet mijn bed/huis voor uit, dus hoop op de mail voor 31-10-2018 voor 12.00 uur, zeg je ook als ik last krijg omdat ik geen huur kan betalen….!
Stel je nogmaals op persoonlijke titel aansprakelijke voor materiele en immateriele schade en de schade welke hier uit voort vloeit,

gr Niels

Niels(Part. Det. Recherchebureau POB311, o.a. geregistreerd ministerie van van Justitie, werkzaam over gehele wereld destijds).
-soeverein mens van vlees en bloed, sinds 9 manen voor mijn geboorte.
-ambassadeur van alle soevereine personen op deze aarde/universum sinds 2014.
-POB311.
-Klokkenluider van misstanden en strafbare feiten gepleegd door koningshuis/koning(in) en zijn personeel (overheid/e.d.), sinds 1974.
-Onderzoeker
-Journalist en publicist
-site-eigenaar van meer dan 30 sites, zowel nationaal als internationaal.
-Freedom-strijder sinds 1997
-Voorvechter/”advocaat”(volgens soevereine wet/verdragen/handvesten) sinds 1977/1980 enz.
-Strijder/Voorvechter HumanRights

====> hierboven einde mail 12-11-2018 naar Marc van Hoof.
VHM Advocaten <info@vhmadvocaten.nl>
Di 13-11-2018 19:52
Dag,,
Ik dien vandaag het bezwaarschrift in en het verzoek tot het treffen van een voorlopige voorziening. Ik sta u bij op basis van gefinancierde rechtsbijstand maar de eigen bijdrage kunt u niet betalen, ik heb u geadviseerd bijzondere bijstand aan te vragen hetgeen u ook heeft gedaan. Het is geen letselschadezaak maar een bestuursrechtelijke zaak. Uw uitkering is niet betaald.
U hoort nog van me.
groet
marc van hoof

​
Amsterdam because of my email server in a different time zone, you will see a later time and date for all of you, difference is + 11 hours later, please take notice by this important case.
I'll sent al mail in attachment. 
This e-mail is only for the addressees in the e-mail, if this e-mail should come to you, remove it from your e-mail server and contact your server administrator.
Nothing from this mail may be revealed or distributed without written permission, this email is copyrighted, the mail remains the property of the sender, me, in case of violating I will have to take legal action and have to report, after all this mail is also copyrighted.



*?  #War #Why #Where/#TriNity ,#TRUST, #Truth\#WWIII = #the #end #off  #many, #are #THE #beginning ©ff #an #few, #consigner/אֱלֹקִים-מושיע 

*? #War #Why #Where/#TriNity ,#TRUST, #Truth\#WWIII = #the #end #off #many, #are #THE #beginning ©ff #an #few, #consigner/אֱלֹקִים-מושיע
verzekeren@hotmail.comVr 18-8-2017 5:42     telefoon 020-6898806
Bijstandbond Amsterdam
Da Costakade 162
Amsterdam

Amsterdam 14-8-2017

Geachte mr Marc van Hoof,

Ben blij dat men in Amsterdam een bond heeft voor bijstandgerechtigden,
Dit omdat er nog wel eens wat mis loopt bij de uitkerende instanties.
Maar ook dat mensen soms zeer rot en onmenselijk worden behandeld.
Voor mij zelf is al daar komen een groot probleem vanwege trauma’s.
Buiten het feit dat ik niet tegen prikkels kan, wat het zeer lastig maakt, kreeg voorheen voor overal waar ik naar toe moest een taxibriefje waarbij deze altijd betaald werd of door ziektekostenverzekering of door instantie(s).
Heb gemerkt in verleden dat door mijn uiterlijk en manier van praten de sociale zaken ambtenaren zich vaak bedreigd voelen, alleen omdat ik met handen en voeten praat.
Maar ze ook wijs op de wetten, waarvan ze vaak niet van gediend zijn, dus dan maar misbruiken dat ik agresief ben of hen niet correct behandel, om hun fouten te verbloemen.
Voorheen stond ik vaak mensen bij met uitkerende instanties zowel in procedures van bezwaar en beroep maar ook wel in eerste aanleg bij de bestuursrechters, dan wel Nat. Ombudsman.
Omdat ik te erg getraumatiseerd ben, kan ik dat niet meer doen, maar ook niet voor mijzelf regelen, in 2010/2011 ging zelf een psychiater mee naar afspraken van sociale zaken, zij had ook een algehele volmacht en destijds een gemachtigde pas van mijn bankrekening, want zei deed ook mijn bankzaken, maar zij is naar Duitsland verhuisd/gevlucht.
Ben getraumatiseerd door misbruik en insest van baby af aan, plus op kleuterschool en in kindertehuizen, sinds 2001 zijn de trauma’s zo erg dat ik zelf het huis/plek uit kom.
Omdat ik ook nog eens een keer een particulier detective en recherchebureau heb gehad, plus ook nog klokkenluider ben van misstanden dan wel strafbare feiten gepleegd door de overheid heb ik een nog groter probleem.
Immers heb altijd geheimhouding adres geboden gehad, maar doordat ik ook zaken heb aangekaart van ambtenaren is ondanks mijn geheimhouding adres niet meer echt veilig.
De plek waar ik woonde tot eind 2011 was voor mij zeer veilig, want had daar vele contacten welke ik kon inschakelen als daar ambtenaren dan wel hun familie of criminele vriendjes aan de deur stonden, maar waar ik nu al bijna 2 maanden woon is het niet echt veilig.
Waardoor ik het adres ook niet heb doorgegeven aan gemeente, wel heb ik mail gestuurd naar college van B&W en raadsleden waar ik zit, want op internet stond dat ik dat via internet kon doen, maar kreeg mail van een ambtenaar dat dit zo niet kon.
Achteraf ben ik wel blij erom, want dan sta ik tenminste niet ingeschreven in het pand waar ik verblijf dan wel woon, wat voor mij wel een veilig idee is.
De ambtenaar welke een gevaar voor mijn is, werkt in Den-Haag, deze gaf sinds de jaren eind 70 door aan zijn oom, waar gemeente Den-Haag panden wilde aankopen, waardoor de oom ook deze panden snel aankocht om ze met veel winst door te verkopen aan de gemeente Den-Haag.
Ook deed/doet deze ambtenaar in schijnhuwelijken bemiddelen, meestal vanuit suriname waar zijn eerste schoonfamilie en ook die van zijn partner nu, maar ook bevoordeelde deze ambtenaar de familie van hen, welke in Den-Haag woonde hij was/is ambtenaar sociale zaken.
Heb meerdere keren aangegeven dit bij de burgemeesters van Den-Haag ook met bewijzen en namen erbij, maar geen enkele tot Aartsen aan toe hebben daar wat mee gedaan, heb ook vernomen dat hij steeds kijkt in GBA/BPR waar ik woon, wat kleine moeite moet zijn tegenwoordig als burgemeester om dit uit te zoeken en daar wat mee te doen.
Maar men deed niks ermee, nu inmiddels heeft hij hopenlijk geen ingang meer via intern i-net van gemeente Den-Haag waar men panden wil aankopen, maar hij heeft doordat hij jurist dan wel advocaat is inmiddels (of heeft zijn studie daarvoor nog niet geheel afgerond) wel de inzage in GBA/BPR, waarbij hij deze info doorgeeft aan zijn criminele vriendjes en familie.
Nu inmiddels is er nieuwe burgemeester namelijk Paulinne Krikke, welke afkomstig is daarvoor uit 1ste kamer, plus daarvoor burgemeester was in Arnhem, maar weet niet of deze wel de problematiek wil oplossen, omdat ze als burgemeester Arnhem en later directeur scheepvaartmusseum ook al zooitje er van maakte.
Heb geprobeerd een brief/postadres te verkrijgen, want dan hoef ik me tenminste niet in te schrijven in pand waar ik woon/verblijf, maar gaat niet, want dan stelt men weer dat er geen sprake is van binding met de regio en ik niet aan kan tonen dat ik meer dan 2 jaar hier zit, wat ik ook niet zit, want ben pas in Amsterdam gekomen eind oktober 2016.
Weet niet of u geschikte oplossing weet, want heb wel inkosmten ndig, want nu betaald andere de huur voor me welke een lening is, plus ander persoon leent me geld om te eten en te drinken, maar dat kan zo niet doorgaan.
Heb/had eigenlijk recht op wajong sinds eind 70 toen die wet werd aangenomen, maar wilde niet de stempel hebben, heb wel veel later dit aangevraagd, maar in 2010 plus 2012 kreeg ik te horen dat men niets gaat doen met de aanvraag omdat de situatie niet is veranderd.
Wel altijd heb ik een uitkering gehad, waarbij ik vrijstelling had om te soliciteren en ook geen briefje hoefde in te leveren, bij papieren van uwv of zo welke Arnhem uitdraaide stond ingevuld door hen, 0 procent inzetbaar voor werk, dus vraag me af wat voor soort uitkering ik zou moeten aanvragen.
Want WAO of WIA of anders lijkt mij het beste, want dan volstaat een brief/post adres en kan ik wonen war ik wil, want herkeuren is eens per paar jaar, terwijl ik weet dat ik nimmer goed gekeurd ga worden, want buiten mijn trauma’s ben ik ook nog eens hart/long/e.d. patient, waarvan ik medisch paspoort heb, welke wel oud is 2010/2011 maar nog steeds geldig is.
Hoop dat u me wilt helpen, heb geen legitimatiebewijs, geen digid, geen geld, medicaties, dus alles is wel lastig, maar denk dat u wel evtueeel met mij mee wil gaan naar instanties en mij ook kan bijstaan in dit alles.

met vriendelijke groet

Niels Jepsen geb. 27-09-1961 te Leeuwarden (vergunninghouder Part. Det. Recherchebureau POB

==================>

From: . . <verzekeren@hotmail.com>
Sent: Thursday, November 22, 2018 2:34:33 PM
To: VHM Advocaten
Subject: Re: geldpas   Amsterdam 22-11-2018 om 14.34  uur, vanwege andere tijdzone van mijn emailserver, verschijnt bij u latere datum en tijd, plus/minus +10 uur.

mr. Mark van Hoof
1.)  waarom niet de zaak aangebracht van geluidsopname, waar duidelijk bevestigd word dat aan Eberhard van der Laan beloofd is dat alles in orde zou komen.
2.)  waarom niet gemeld toen ze eerst zeiden dat alles aan inhoudingen was ingehouden dat dit niet kon.

3.)  waarom niet gemeld dat toen ze 2de excuus gebrukte dat ze het niet hebben kunnen storten, waarom er op 1-11-2018 dan geen brief bij zat over dat.
4.)  waarom niet gemeld dat toen ik opheldering vroeg per mail, ze nimmer hebben gereageerd hierop.
5.)  waarom niet gemeld dat ze pas met allerlei smoesjes kwamen bij u als advocaat, dat dit wel zeer raar is.
6.)  waarom niet gemeld dat ze wisten dat ik een advocaat niet via juridisch loket kon halen, wat ze wisten.
7.)  waarom niet gemeld dat vanaf begin altijd maar moeilijk werd gedaan, i.p.v. oplossingsgericht te werken.
8.)  waarom niet gemeld dat men niet mijn dossier heeft overlegd, met daarbij alle mails, waar ik om gevraagd heb.
9.)  waarom niet gemeld dat het logisch is dat ik boos word, omdat ze alleen maar niet hun beloften nakomen, waaronder de aanvragen allemaal.
10.) waarom niet gemeld dat men wist dat ik de post niet kan komen halen, nu weer extra door gefelt te zijn door ernstige griep wat ze weten.
11.) waarom niet gemeld dat ik al vanaf begin heb verteld dat al 4 andere de post niet willen halen, dus gervaagd Komplein als postadres te verkrijgen.
12.) waarom niet gemeld dat men alleen maar steeds problemen ging maken, steeds andere punten aanhaald om het moeilijk doen.
13.) waarom niet gemeld dat mijn bezwaar en beroep toen ik belde dat de medewerker dacht dat het zou gaan over opschorten uitkering i.p.v. ingaansdatum.
14.) waarom niet gemeld dat bezwaar en beroep mij heeft afgehouden van mondelinge behandeling, wat ik duidelijk aangaf, heb geluidstape.
15.) waarom niet gemeld waarom men niet alle aanvragen heeft toegekent en afgehandeld, welke ik gedaan heb.
16.) waarom niet gemeld waarom als geluidsbandje met gesprek gestuurd word van A. Milano naar I. Oehlensclager dat er dan meer problemen kwamen.
17.) waarom niet gemeld waarom ze niet alles naar behoren hebben opgelost, zelfs niet toen aangetoont werd dat ze niet integer zijn.
18.) waarom niet gemeld nadat ik I. Oehlenschalger vertel dat ik weet dat ze medium is, meldde dit al voorheen, maar later nog keer, direct haar site eraf.
19.) waarom niet gemeld dat ik meerdere keren al heb verzocht om taxivergoeding om briefje te halen, daar geen afwijzing of toekenning over te sturen.
20.) waarom niet gemeld dat ze allang het postadres hadden kunnen veranderen, meerdere keren om verzocht, i.p.v. Flierbosdreef naar Komplein 150.
21.) waarom niet gevraagd of u gehele dossier kunt verkrijgen met daarbij alle mails naar A. Milano en I. Oehlenschlager, zodat duidelijker beeld komt.
22.) waarom niet vermeld dat ik wel hen aansprakelijk had moeten stellen, omdat ik letsen en gezondheidsschade meer en meer oploop.
23.) waarom de zaak niet bij de rechter ingediend zoals ik vertelde over de geluidsopname, want dan was de belofte duidelijk geworden, plus had de rechtr ze daar aan gehouden.
24.) waarom niet geluisterd naar mij, dat de zaak geheel ingediend had moeten worden, zodat dit stopt en goed afgehandeld word, nu sudderd het maar verder, want alles appart indienen kost zeer vel tijd.
25.) waarom niet gemeld dat de ambtenaren zich bij vertrouwenspersoon hadden kunnen melden, over kachels die het niet doen, brandveiligheid/veiligheid in pand, maar ook dat ik geen portiekdeursleutel heb, want college B&W komen wetten niet na, waardoor men als klokkenluider intern zich kan melden en beschermd word door klokkenluidershuis.
26.) waarom niet gemeld, dat toen eind dec. 2017 en begin 2018 toen ze in pand zaten de afficches hebben gezien, over dat mensen in de kou zaten geen actie ondernomen.
27.) waarom niet gemeld dat ik altijd als ik er zelf uit ga, andere personen moet inhuren, om hier te verblijven,
28.) waarom niet aangesproken dat A. Milano ook al eerder zei/mailde al komt u kruipend de post halen, terwijl ze weten dat ik hart en longpatient ben, ze hebben medisch paspoort.
29.) waarom vertelde u in gesprek 20-11-2018 dat u wel meer wist, maar wilde dit niet aan mij mededelen.
30.) waarom niet aangesproken dat men mijn verleden weet, dus zeker I. Oehlenschlager als ex-zedenpolitie had beter moeten weten, ze hebben een uitgebreide mail verkregen.
31.) waarom kreeg ik nadat Eberhard van der Laan dood was begin dec.2017, ineens de woorden ” u weet waar u moet zijn uitkering aan te vragen, jan van galenstraat”, terwijl belofte toch duidelijk gedaan was chef A. Milano.
32.) waarom kreeg ik daarna na mijn aandringen en haar aan de wetten houden, toch voor de kerst een afspraak, waarin ze de belofte aangaf, heb geluidsopname.
33.) waarom word er als ik post kom halen de laatste keer geen eindverantwoordelijke bij gehaald als ik daar om vraag aan de receptiebalie.
34.) waarom zei u denkt u dat Grapperhaus zich er mee gaat bemoeien als beveiliger zich niet aan de wet houdt, wat denkt u zelf, hij is eindverantwoordelijk?!
35.) waarom zei u uit uw zelf dat u niet de post gaat halen voor mij, terwijl ik dit nimmer heb geopperd, als u zou gaan dan zou u direct gehele dossier in ontvangst kunnen nemen.
36.) waarom heeft zowel de bijstandbond en u niet eerder op mijn mails welke zijn gegaan destijds in cc en/of bcc nimmer gereageerd sinds 2016/2017.
37.) waarom heeft u de zaak niet ingediend als letselschade, immers die heb ik wettelijk opgelopen, zoals de wetgever het impliciet stelt.



In eerste gesprek was u al bang dat ik gesprek opnam, waarom…?
Er is sprake van structureel het tegenwerken van het storten van mijn uitkering , net zoals het niet nakomen van beloftes bij hulp etc van contactpersoon DWI.
Daarbij is er een opname bandje waarop duidelijk te kennen gegeven wordt dat Eberhart van der Laan contact had opgenomen omtrent mijn zaak en men hem had beloofd dat alles in orde zou komen.

Ik wil dat dit stopt, want nadat men mij beschuldigde van dat men deze belofte niet had gedaan en ik zou liegen, heb ik het betreffende geluidsbandje gestuurd naar degene(I. Oehlenschlager) die dat gezegd heeft A Milano.

Zij heeft daarna alle deuren voor mij gesloten en ik krijg steeds meer verboden opgelegd, omdat ik de integriteit van zowel A. Milano, I. Oehlenschlager, M.Eggens ter discussie stel.
Als ik dus ambtenaren aanspreek over wetten/verdragen/e.d. plus beveiligers over de wet, komt er een contactverbod, omdat Grapperhaus en Harbers niet hebben opgetreden!?

Krijg een brief dat de storting op; 26 okt 2018 gedaan zou zijn maar verschijnt niet op mijn rekening.
Vind een advocaat die opheldering vraagt bij DWI en krijg ik te horen dat er inhoudingen zijn gedaan, ter grote van gehele uitkering.
Waarom reageert advocaat niet adequaat hierop want inhoudingen mogen maar tot 10 procent.
Het is structureel dat men, problemen maakt met mijn uitkering, waarvan u al in 2016/2017 via de bijstandbond op de hoogte bent gesteld!

Vervolgens belt uw als advocaat weer met DWI en gemeente en men gebruikt een andere smoes, dat het geld niet op mijn pas gestort kon worden ( inaktief>) het blijkt op dat moment dat mijn pas gewoon aktief is.
Hiervan is de advocaat ook op de hoogte gesteld, immers heb ik bewijs gestuurd dat pas actief was, daarom had er gezegd kunnen worden, dat men gewoon daar op had moeten storten, hoeveel smoezen gaat men nog accepteren.
Maar men had ook niet bij de laatste keer niet een brief gestuurd dat er probleem was met storten, wat gewoon had gekunt in de brief, maar ook later per mail welke ik gestuurd heb om opheldering over dat bedrag niet op mijn prepaidsaldo staat, dus weer een smoes.

Ik vraag/vroeg om deze zaak geheel bij de rechtbank neer te leggen om zo van alle ellende in 1 keer af te kunnen komen en het geluidsbandje plus de rest als produkties in te brengen zodat de rechter kan zien dat er elke keer ellende is met mijn uitkering en beloftes niet worden nagekomen plus dat men liegt.

Ik heb uitgelegd dat ik long-hart patient ben en nog meer onder de leden heb, waarvan DWI op de hoogte is.
Ben minder valide en kan geen grote afstanden lopen, wat men weet, men heeft uitgebreide mail verkregen en ook mijn medisch paspoort.
ZO kan ik ook niet makkelijk naar het postadres komen, waar men mij verplicht’1 keer per twee weken post te halen.
Ik heb diverse malen verzocht om mijn postadres te verplaatsen naar het loket wat bij mij aan de overkant zit en waar ik zelf van kan bepalen wanneer ik de post kan halen.
Men wist ook dat ik aan begin 2018 al had gevraagd om de post te laten halen, maar 4 personen wilden dat niet ze vinden het een onprettige situatie/omgeving daar, terwijl ze zelf in Zuid-Oost wonen dus wel wat gewend zijn, dat zegt genoeg.

DIt verzoek wordt niet op gereageerd, zoals zovele verzoeken en hulpvragen die ik gedaan heb.
Ook dit verzoek nu bij de advocaat neergelegd maar deze belt alleen met gemeente en DWI om de geldpas weer werkende te krijgen.
Men verplicht mij daarbij dat ik tussen 9-11 kon langs komen , terwijl ze weten dat ik zwaar de griep heben niet mobiel ben.

Ook heb ik u als mijn advocaat verzocht om dit onder letselschade te gaan verhalen want ik ondervind vele lichamelijke en geestelijke problemen door elke keer deze ellende te moeten ondergaan, dit gebeurd structureel.
Dat u als advocaat dan zegt, denkt u dat Grapperhaus wat doet met beveiligers, welke zich niet aan de wetten houden, vind ik ongepaste opmerking.
Immers behoort Grapperhaus welke verantwoordelijk is voor o.a. beveiligers, orde op zaken te scheppen, want hoe kan men verwachten dat “burgers”-mensen zich aan de wet houden, terwijl personeel overheid dit niet doen?

Natuurlijk heb ik Grapperhaus gevraagd mijn zaken te onderzoeken, maar heb nog geen enkele reactie verkregen, wat jammer is, een gemiste kans, dus hij zelf wil mee helpen afdekken schenden mensenrechten structureel, neem ik dan maar aan …….!

DWI werkt niet mee, zei zelfs (A.Milano) al kom ik kruipend het maakt hen niet uit.
Eberhart van der Laan was op de hoogte en deze wilde dat de zaak voor mij goed afgehandeld zou worden, wat hem tijdens een telefoontje aan chef van A MIlano ook
beloofd was, volgens A. Milano was dit gebeurd in aug./sept. 2017 toen deze al zeer ziek was.

Wat raar dat DWI u belt dat ik niet gekomen ben gisteren, want wat heeft u daar mee te maken, of ik post heb gehaald, u wist dat ik te ziek was, dat had ik u ook mededgedeelt.
Maar u bleef aandringen neem maar een taxi, dan zullen we dat proberen te verhalen naderhand, maar zelfs taxi’s willen geen mensen met griep in hun auto hebben, dan worden ze zelf ziek.
Ook zullen ze niet gaan vervoeren, als ik van te voren aangeeft dat ik bankpasje moet gaan halen, om daarna naar de bank te gaan, om hen te betalen, want gaarantie dat dit klopt hebben ze niet.

Het is voor mij elke dag weer afwachten hoe ik me voel en of ik naar buiten zou moeten kunnen ivm mijn hart/longen, (nu de griep er bij)maar ook ivm trauma RKK misbruik en mishandeling-misbruik van kinds af aan.
Ben bij Deetman commissie geweest en heb de procedure moeten doorlopen ivm RKK misbruik.
Mijn latere contactpersoon Ilse Oehlenschlager, ging ik van uit dat zij begrip voor mijn gehele gestel zou hebben omdat zij ooit voor zedenzaken bij politie werkt.
Ook dat zij medium is zou moeten duiden op begrip voor mijn situatie, had immers zegt ze in eerste gesprek zei ze dat ze wist wat het inhoudt.
Helaas liet zij ook te wensen over, nadat ik haar collega en een aantal andere personen geconfronteerd heb met geluidsopname van A Milano. Dit alleen pas toen A Milano diverse keren ontkent had dat zij dit gezegd zou hebben en later mij voor leugenaar uit ging maken.

De gehele mails had u kunnen verkrijgen, door dit op te vragen, zodat u meer inzicht verkrijgt, waarop u dan de actie kunt ondernemen, dan ziet u de mails van o.a. Zo 20-8-2017, 13:44 en Vr 25-8-2017 11:27, Zo 4-3-2018 21:36, Di 6-3-2018 2:10, Wo 7-3-2018, Do 8-3-2018 1:04, 12-3-2018 6:52 en meer.
Maar belangrijkste mail is gestuurd op (21-3-2018 tijd 22.58)-Do 22-3-2018 9:56, 26-6-2018 3.20, plus belangrijkse welke ook gegaan is naar Femke Halsema Vr 3-8-2018 5:53 !    
Maar op 3-2-2018 vroeg ik of ik geld kon laten storten op andermans rekening, antwoord wat ik toen kreeg “Helaas kunnen wij geen betalingen storten op het rekeningnummer van private personen anders dan uzelf.”, wat onzin is, maar word alleen maar tegen gewerkt.

De ombudsman schreef eerder over ambtenaren dit:
https://www.nationaleombudsman.nl/nieuws/2016/nederland-ergert-zich-aan-gebrek-aan-deskundigheid-ambtenaren

Nederland ergert zich aan gebrek aan deskundigheid …
http://www.nationaleombudsman.nl
De grootste ergernis over het contact met de overheid is dat ambtenaren niet altijd deskundig lijken om een probleem op te lossen. Een andere grote ergernis is dat …
Arre Zuurmond stelt dit :
18 mei 2016      
Te veel Amsterdamse ambtenaren stellen zich te rigide op wanneer burgers aankloppen met een probleem en denken vooral in regels in plaats van oplossingen. Dat stelt de gemeentelijke ombudsman in zijn woensdag verschenen jaarrapport.
Beperkingen
Doordat ambtenaren te vaak ‘in beperkingen denken’ blijven kwetsbare mensen vaak in de kou staan, stelt ombudsman Arre Zuurmond. Hij haalt diverse voorbeelden aan – onder anderen een vrouw met een progressieve ziekte en een 57-jarige werkloze kapper – wier situatie niet perfect aansluit bij een enkele overheidsregeling. Deze mensen vallen te vaak tussen wal en schip.
Denken vanuit doel
‘Het belangrijkste is een cultuurverandering’, vindt de ombudsman. ‘Niet denken vanuit de regels maar vanuit het doel waarvoor ze zijn opgesteld. Wanneer iets volgens de regels niet kan, en ‘nee’ geen optie is, moet actief naar een andere oplossing worden gezocht.’
http://www.binnenlandsbestuur.nl/bestuur-en-organisatie/nieuws/amsterdamse-ambtenaren-te-rigide.9536474.lynkx
‘Te veel regeltjesdenken in Amsterdam’ – Binnenlands Bestuur
http://www.binnenlandsbestuur.nl
Te veel Amsterdamse ambtenaren stellen zich te rigide op wanneer burgers aankloppen met een probleem en denken vooral in regels in plaats van &hulp.

Mug schreef er al een artikel over in 2008, http://www.mugweb.nl/wp-content/uploads/2013/11/2008-03.pdf nu tien jaar later is het nog niet verbeterd, wat laat zien dat het zooitje is en blijft.

Ook artikel destijds in Telegraaf, is zeer duidelijk https://www.telegraaf.nl/video/1276907/overheid-faalt-alom
=============================================================================================================== Wanneer word eens alles in orde gemaakt van uitkering(dd aanvraag 30-9-2016), de beloften….?
. .
Zo 4-11-2018, 2:58
Amsterdam 3-11-2018 om 15.57 uur

Ilse Oehlenschlager,

Mijn uitkeringsspecificatie geeft aan dat er uitkering is gesort, maar echter niet op prepaid cars bijgeschreven.
Kun je dit in orde maken, want wil niet in problemen komen, doordat ik niet aan mijn verplichtingen kan voldoen.

Ook hoop ik dat je de beloofde zaken welke A. Milano heeft gedaan in orde gaat maken eens, wat ben 9 maanden verder.
Dus toestemming welke ik gevraagd had om op therapeutische bassis als marginale zelfsstandige te mogen werken.
want dat heb ik gevraagd, zodat ik met beeldende therapie mijn trauma’s kan proberen te gaan verwerken.

Ook zoals ik al eerder heb gevraagd om postadres op anton komplein te verkrijgen, zodat post halen makelijker word.
Want dit postadres op 23 was niet de opzet van Eberhard van der Laan, maar elders ik behoor niet tot de doelgroep.
Ben doordat ik griep heb plus hartpatien en longpatient op de terugweg tegen de grond gegaan, gelukkig was er iemand die mij hielp.
Maar zo kan dat niet, want door de post daar te moeten halen, zoals A. Milano ooit zei ” al kom je kruipend” is slecht teken.
Immers wil ik niet dat jullie of wie dan ook met mijn gezondheid speelt, dan wel mij gevaar op leverd qua gezondheid.
Dat na aanleiding van structurele ontkenning door A. Milano, dat Eberhard van der Laan alles heeft geregeld moest ik opname sturen.
Nadat jouw de geluidsopname is gestuurd, kreeg ik ineens daarop een vreemde rare behandeling, dat ik niet meer moest/mocht mailen.
Maar als jij door dossier over te nemen, niet de beloofde zaken welke o.a. A. Milano nakomt, moet er wel mail gaan naar je.
Als je die werkzaamheden zelf nakomt, plus zorgdraagd dat mijn uitkering goed loopt, plus prepaidcard werkt, krijg je geen mails.

Heb je donderdag gezien, want toen ik daar was, werd er net een afspraak binnen gelaten voor jouw.
Doordat de beveiiging waarmee ik al eerder last mee had gehad, weer mij zeer slecht behandelde heb ik zijn legitimatie gevraagd.
Deze is al paar keer dat deze mij zeer rot behandeld, ook al een keer gezegd dat ik geen post kon halen eerder, dus voor niets kwam.
Wat hij wettelijk dient te geven, maar wat hij weigerde, ook zijn chef Gijs, weigerde dit te doen heb aangifte al gedaan daarvan.

Ook de receptioniste weigerde de verantwoordelijke van het pand te laten halen, daarvan zal ik ook klacht over indienen.
Dat vele mensen welke voor Dienst Werk en Inkomen denken dat ze boven de wet staan, daar gaat het al helemaal mis.
Omdat ik al meerdere keren mijn volledige dossiers heb opgevraagd, welke wettelijk is geregeld, wat niet gebeurd is ernstig.
Ook al heb ik gevraagd om ook de onderliggende stukken en alle mails welke ik gestuurd heb en gestuurd zijn naar jullie overlegd hebben.
Eerst hield A. Milaono mij al voor de gek, dat beslisser niet de uitkering wilde in orde maken vanaf 30-9-2016.
Wat niet klopt, want familie van mij is hoofd sociale dienst van een vestiging, elders in het land, dus weet hoe het werkt.
Doordat zij het niet goed heeft onderbouwd, maar zelfs niet dit adviseerde aan de beslisser, wat alleen maar een loze handeling is.

Immers gaat de beslisser nimmer dossiers lezen, deze gaat af van wat de ambtenaar in kwestie wat deze heeft geadviseerd aan deze.
Dat ik door afdeling M. Eggens afdeling bezwaar en beroep, geen mondelinge ztting heb verkregen, waar ik duidelijk wel om gervaagd heb.
Toen ik mevr. Eggens belde dacht ze ook dat het bezwaar zou gaan over opschorting/beeindiging uitkering, dus was al zeer vreemd.
Zodat ik mij kon laten bijstaan, door advocaat, dit allemaal omdat A. Milano wel de mail had gehad van mijn aanvraag uitkering op 30-9-2016.
Want dan had dit voor mij bespaart gebleven, maar heb gesprek met M. Eggens opgenomen dus dat kan als bewijs ook dienen, in procedure.
Omdat ik door juridisch loket geen advocaat kreeg toegewezen, om procedure tegen het college van B&W en raadsleden plus ambtenaren kan verkrijgen.
Ik ook dat gesprek opgenomen heb 15 maart 2018, kreeg ik ook geen advocaat tegen “koningshuis”, een zaak welke al langer loopt.
Waarvan mijn laatste advocaat welke ik daarin had, de zaak aannam in 2014, die de zaak moest voorbereiden vanaf 1977, in 2015 vermoord werd.
Vele advocaten kennen de lange armen van koningshuis, dus nemen de zaak tegen hun niet aan, juridisch loket zegt dat ik niet tegen amsterdam gemeente en koningshuis kan procederen.
Daardoor heb ik ook niet een advocaat kunnen verkrijgen, zelfs niet voor een procedure via de rechtbank, dus zal dit op persoonlijke titel M. Eggens t.z.t. laten verhalen.
Ook Arre Zuurmond en S, de Ruiter dekken A. Milano af, heb dat gesprek ook op tape staan, het is wie betaald(gemeente Amsterdam) die bepaald.

Advies, zorg dat keertje alles geregeld word, dus ga ook kijken welke soort uitkering ik zou moeten hebben, want men zegt dat ik andere moet hebben dan deze.
Sinds dat Wajong bestond had ik daar recht op, maar niet verkregen, wat mij meer problemen opleverd want hoorde voorheen Algemene Arbeidsongeschiktheidswet AAW.
Welke naderhand overging in Wajong, immers is mijn hele leven al bekend dat ik nimmer zal keren tot de arbeidsmarkt door mijn trauma’s die erger worden door alles wat ik verder meemaak.
Waarvan personeelsleden welke in overheidsdiensten werken verantwoordelijk zijn, zoals in verleden een Burgemeester, politie, ambtenaren, plus meer.

met vriendelijke groeten

Niels


=================================
Mail van 23-3-2018, omdat men strucrureel mij mijn gehele dossier weigert te geven, waarop ik ze wel aansprakelijk moest stellen, doordat rechtsgang belemmerd word:
Betreft doorgeven, dat u beide A. Milano en I. Oehlenschlager gedagvaard gaat worden op persoonlijke titel, zoals er meerdere zullen gedagvaard worden op persoonlijke titel in de procedure, welke tegen amsterdam gaat
Oehlenschlager, ilse <ilse.Oehlenschlager@amsterdam.nl>
Vr 23-3-2018, 0:18
Ik ben  afwezig tot dinsdag 27 maart 2018 . U kunt contact opnemen met het centrale nummer GV Zuidoost 020-2526060.


De gemeente Amsterdam streeft naar optimale dienstverlening en zorgvuldige afhandeling van e-mailverkeer. Als een e-mail niet voor u is bestemd, verzoekt de gemeente u vriendelijk ons van de juiste adressering op de hoogte te stellen en de e-mail te verwijderen zonder de informatie te gebruiken en te delen met anderen. Voor verdere informatie over de rechten op informatie, zie https://www.amsterdam.nl/proclaimer.
. .
Do 22-3-2018, 9:56
Amsterdam 21-3-2018 tijd 22.58 (maar vanwege andere tijdzone mijn e-mail-server ziet u andere tijd en dd)

Betreft doorgeven dat u A. Milano en I. Oehlenschlager gedagvaard gaat worden.

L.s.,

Doordat de ambtenaren van stad Amsterdam niet naar behoren werken, doordat ze de grondwet en ambtenarenwet niet naleven, maar ook afspraken niet nakomen, welke o.a. in mail en geluidsdragers staan vermeld, moest ik dit doorgeven van mijn advocaat.
Ook moest ik u verzoeken om alle mails welke gestuurd zijn door mij aan uw, plus visa versa, maar ook het dossier en onderliggende dossier aan mij te overleggen, zoals de wetgever dit impliciet stelt, wel genummerd en geparafeerd, plus ondertekend, zodat er geen misstanden over kunnen ontstaan in procedure.
Het dossier zal ik per taxi ophalen a.s. vrijdag 23-3-2018, zodat ik deze kan overdragen aan de advocaat op 26-3-2018, nadat ik het eerst nagekeken heb, plus mijn aantekeningen erbij heb gezet, zodat deze de zaak kan voorbereiden en u kan laten dagvaarden voor de procedure op zeer kort termijn.
Verder vraag ik ook te overleggen een uitdraai van mijn bankkaart, welke ik heb verkregen van de gemeente, doordat mevr. A. Milano vertelde dat ze niet mijn uitkering op andermans rekening mocht storten, wat onzin is, zelfs volgens de wetgever.
Zoals ik al aan heb gegeven heb ik niet geld op kunnen nemen na de 26-2-2018, dus wil ook de specificatie hebben van die maand jan.-2018 en febr.2018, zodat ik dit weet en ook kan invoeren in de procedure, verder verzoek ik aan mij te overleggen hoe ik zelf kan kijken op de bank, zodat ik deze kan controleren.
Mijn advocaat in de zaak welke tegen camelot optreedt, zal de bijzondere bijstand zelf aanvragen namens mij, omdat u mij de beloofde aanvraagformulieren niet heeft gestuurd, dan wel in mijn postvak/dossier op Flierbosdreef 23 heeft neergelegd.
Zie dan ook nog vrijdag 23-3-2018 de aanvraagformulieren bijzondere bijstand tegemoet, plus ook de andere vragen welke aan uw gesteld zijn per mail, plus ook mondeling, voor die datum tegemoet, immers is het redelijk termijn welke de wetgever stelt allang voorbij.
Houdt u er rekening mee, als de stukken niet tijdig binnen zijn vrijdag 23-3-2018 dat u de rechtsgang belemmert, waardoor mijn zaken nog meer stagneren, waarvoor ik aangifte zal doen, verder stel ik u alvast op voorhand aansprakelijk voor de materiele dan wel immateriële en de schade die hier uit voort vloeit, plus zal alle schade op uw laten verhalen op persoonlijke titel.
Door de opname welke gemaakt zijn van gesprek met A. Milano met andere medewerker van “normale” afdeling werk en inkomen, geeft mevr. Milano toe zelfs dat Eberhart van der Laan contact heeft gehad met chef van A. Milano, waardoor dus duidelijk werd dat Eberhart van der Laan wel alles wilde regelen.

met vriendelijke groeten

N. Jepsen

Deze mail is alleen voor geadresseerden, mocht deze mail onverhoopt toch in uw mail komen stuur deze dan terug aan mij, plus verwijder deze uit uw email-account en verwijder deze uit uw emailserver.
Op deze mail rust copyright, verder is de mail auteursr-echterlijk beschermd, plus blijft deze mail eigendom van de verzender dus van N.L.S. Jepsen.
Niets uit deze mail mag geopenbaard dan wel verspreidt worden zonder schriftelijke toestemming van N.L.S. Jepsen, bij openbaring/verspreiding zal aangifte worden gedaan, volgens Sr art. 272, grondwet art.13, auteurswet, copyright.

cc zie adressen
bcc advocaat welke de zaak gaat doen tegen gemeente Amsterdam, plus het college van B&W en raadsleden, adviseurs, plus iemand die mij bijstaat, plus een ieder waarvan aannemelijk is dat dit in belang is van de zaak, of oplossing dichter bij brengt.
=========================================================================================
mail 3-8-2018:
Femke Halsema burgemeester Amsterdam, plus I. Oelenschlager Dienst werk en inkomen.
Oehlenschlager, ilse <ilse.Oehlenschlager@amsterdam.nl>
Vr 3-8-2018, 5:53

Ik ben afwezig tot dinsdag 7 aug 2018. U kunt de afdeling geintegreerde Vorrzieningen Zuidoost bellen op 020-2526060 en vragen naar een andere klantmanager/inkomensconsulent indien u dringende vragen/verzoeken heeft.


De gemeente Amsterdam streeft naar optimale dienstverlening en zorgvuldige afhandeling van e-mailverkeer. Als een e-mail niet voor u is bestemd, verzoekt de gemeente u vriendelijk ons van de juiste adressering op de hoogte te stellen en de e-mail te verwijderen zonder de informatie te gebruiken en te delen met anderen. Voor verdere informatie over de rechten op informatie, zie https://www.amsterdam.nl/proclaimer.
. .
Vr 3-8-2018, 5:53

Amsterdam 2-8-2018 sent on  19.53 hour, but because other timezone emailserver you got other date and time.


First at all to all international friend, who working for foreign countries, by ministry or embassy, be welcome, sent this mail to your country/government/parliament/presidents, so they can see how Pay-Bas/Netherlands/Dutch parliament/government never respect EVHR, HumanRights (Rome 1950), but always pointing to your and other countries, but they are worse they even respect their own laws/constitutions, because coverup violations off humanrights, even don’t protect juridicial-power, because judges are corrupt, cover all friends(employees “royals” so more then 1.060.000 , with their family up), if your government want I have all proof in mail, recorded by camera, and even more, like many witness .


Aan burgemeester Femke Halsema van Amsterdam en I. Oehhlenschlager(plus medium, ex-zedenpolitie) van dienst werk en inkomen Amsterdam,


Dat voorganger Eberhart van der Laan alles probeerde goed te regelen, is hem gedeeltelijk gelukt, omdat ambtenaren de zaak hebben getraineerd.

Omdat Eberhart van der Laan al wist in 2014 van mijn situatie als klokkenluider van misstanden welke gepleegd worden/werden door zowel nationale en lokale overheden en ook door koningshuis, beloofde deze de hulp te geven als ik in Amsterdam zou zijn.


De punten waren waarmee hij zou helpen:

– inschrijving voor woning welke gedaan is 1977 boven water te halen.

– zorg dragen voor inschrijving van woonwagenplek boven water te halen.

– zorgen voor o.a. uitkering, zorg en hulp.

– goed afgeschermd adres, wat nu wel gebeurd is, vanwege mijn beroep destijds als part. det. recherchebureau, maar ook als klokkenluider tegen de overheid, welke allemaal consequenties hebben, tot op heden, maar J. J. van Aartsen zorgde dat destijds niet correct gebeurde in Den-Haag, waardoor ik extra problemen kreeg.

– zorg dragen voor veiligheid, wat nog niet gebeurd is, ook niet door Femke Halsema, welke het raar vind dat ze plek van Eberhart niet kan innemen, als ze haar taak al verzaakt veiligheid, kan ze nimmer de plek evenaren, Eberhart stond dicht bij volk, Femke ver weg van inwoners/burgers, heb er alle mails van als bewijs.

– plus meer, welke te lezen is in de mails welke er zijn gestuurd, naar hem, welke in server door beheerder wel boven water gehaald kunnen worden op mijn naam.


Doordat verhuurder van mijn woonruimte sloten heeft vervangen van de voordeur/portiekdeur op 31-7-2018 en mij ondanks verscheidene aanmaningen nimmer sleutel heeft gegeven, zit ik gevangen in pand.

Immers als ik er uit ga, kan ik er niet meer in, als ik dan de politie zou bellen, krijg ik zeker de woorden “dat het een civiele zaak is” welke bij de rechterlijke macht dus rechtbank thuis hoort.

Dus kan ook niet mijn post halen op het geheime adres waar ik ingeschreven sta, nml Flierbosdreef 23, Amsterdam, welke zelfs geregeld is dat dit adres zelf is afgeschermd, dus Eberhart van der Laan heeft alles gedaan om mijn veiligheid te waarborgen.

Veiligheid is een van de kerntaken van een burgemeester Femke, ga je daar ook wat mee doen?

Want je hebt meerdere mails verkregen, o.a. op
12-7-2018, 13-7-2018, 14-7-2018, 19-7-2018, 20-7-2018, 24-7-2018, 24-7-2018, 26-7-2018, 27-7-2017, 29-7-2018, 30-7-2018, 31-7-2018, 1-8-2018, 2-7-2018 maar ontvangsbevesting nimmer verkregen van o.a. jouw of M. Pe.

Dat ik meerdere keren mijn volledige dossier heb opgevraagd maar nimmer heb verkregen is toch wel ernstig delict/strafbaar-feit, immers staat in de wet dat ik daar recht op heb.

Ook het feit dat ik door A. Milano naar afdeling zelfstandige werd gestuurd, omdat ik als zelfstandige op therapeutische basis kunst wilde maken, om mijn verleden te helpen verwerken, dan wel er mee om leren gaan.
Kunst maken is beeldtherapie welke bewezen is dat het werkt, maar ondanks mijn verzoek werd ik door afdeling zelfstandige weer teruggestuurd naar A. Milano, welke zoals gewoonlijk niks doet.
Zeker niet nadat ze bewijs had verkregen dat ze wel degelijk had verteld dat Eberhart van der Laan contact had opgenomen met haar chef en beloofd had aan hem dat alles goed zou komen, wat tot op heden niet is gebeurd.

Niet alleen door dit alles word mijn gezondheid geschaadt, maar staat ook in de weg om mijn gezondheid proberen op peil te houden, door verwerking, wat zeker medium I. Oehlenschalger zou moeten weten, mede doordat ze ook bij zeden-politie heeft gewerkt dus alles zou moeten weten over incest en misbruik van baby af aan.
Mijn ex psychiater is weg moeten vluchten Leeuwarden, G.L. Chartieu, doordat ze mij bijstond in zaken van misbruik en incest, omdat ook de nederlandse overheid/regering voor verantwoordelijk zijn, ze hebben het nimmer gestopt, sinds ik dit melde in 1974 bij min. van onderwijs dependance op Herengracht te Den-Haag.
Mede omdat ik zaken heb meegemaakt over belangrijke personen sinds jaren 80, welke ik melde o.a. warmoestraat Amsterdam, het politiebureau, maar men keek er van weg, alleen mijn resultaat werd dat ik meer problemen kreeg met de overheid.
Ook Dr. Iva Bicanic universiteit Utrecht, is deskundige op dat gebied, heb wel eens contact met haar gezocht, maar nimmer een reactie verkregen, helaas, terwijl zij wel weet wat het doet, incest en misbruik.

Dat o.a. de chef van ambtenaar(A. Milano) beloofd had aan Eberhart van der Laan, werd een puntje toen hij overleed, want geheel van dd aanvraag 30-9-2016 tot en met dd uitkering verkrijgen heeft nog geduurd tot jan. 2018, waarbij ik alleen met terugwerkende kracht uitkering verkreeg v.a. 30-6-2017 en niet van 30-9-2016.

Bezwaar tekende ik aan, dit werd behandeld M. Eggens, welke geen hoorzitting wilde doen, wat ik ook op geluidsdragers heb, dat gesprek, dus telefonisch even afraffelen, waarbij ik haar duidelijk had gesteld dat ik met advocaat de mondelinge hoorzitting wilde.

Toen ik M. Eggens belde vertelde ze me in eerste aanleg dat het zou gaan over uitkering stopzette, wat niet klopte, maar omdat de ambtenaren niet integer zijn, hebben ze onderling al veel contact, wat duidt op vooringenomenheid/partijdigheid.

Tijdje hoorde ik niets, ik zat te wachten op nieuwe oproep voor een hoorzitting, maar deze bleef uit, kreeg na tijd wel de beslissing, wat mij verbaasde, want is in strijd met wetten en regels, maar wijst ook op dictatoriale handelswijze, hierin mag een persoon beslissen.

De procedure bij de rechtbank aanmelden lukt niet, mede doordat ik al geen juridisch contact mag hebben met juridisch loket, nadat ik een advocaat zocht om zaken te beginnen tegen college van B&W en raadsleden Amsterdam en koningshuis, wat niet kon volgens de medewerker, heb ook dit gesprek op band staan.

Ook A. Milano ontkende dat Eberhart van der Laan dit geregeld had, steeds als ik er over begon, waar ze ook nog eens dat aan andere wijsmaakte, totdat ik gesprek welke opgenomen was.

Waarin ze duidelijk zei dat Eberhart van der Laan zelfs gesproken had met haar  in eerste aanleg, daarna vertelde ze dat hij gesproken had met haar chef, dit bandje heb ik ook gestuurd naar I. Oehlenschlager als bewijs.

Daarop kreeg ik mail dat ik geen contact meer mocht opnemen met onder andere de ambtenaren dan wel gemeente, wat duidelijk in strijdt is met de grondwet en de verdragen van de rechten van de mens.


Natuurlijk probeerde A. Milano de zaak zo moeilijk mogelijk te maken, dit misschien in opdracht van K. Ollongren, welke destijds plaatsvervanger was, toen Eberhart van der Laan te ziek was, of van J. J. van Aartsen toen die de taak overnam, omdat K. Ollongren de beloning had gekregen van de dna-fraude in 2010 en als minister mocht aantreden.


Doordat mijn inschrijf-adres(wat niet mijn feitelijke woonadres is) ook een afgeschermd adres is, vanwege de veiligheid, houdt dat niet in dat ik zelfde regels heb als de andere personen welke daar komen, ik moet mijn post kunnen komen halen wanneer ik dat wil, dus niet zoals nu min of meer gedwongen word eens per 2 weken, want ik open de post toch niet zelf, dus duurt wel weer even, dit moet veranderd worden, zo spoedig mogelijk, vanaf heden.


Beste Ilse, toen ik hoorde dat je voorheen hebt gewerkt bij politie afdeling zeden, maar ook had onderzocht dat je medium was(waarbij dus een verbintenis zou moeten zijn tussen ons) was ik in eerste aanleg zeer blij, dat jij de zaak/dossier overnam, maar helaas was mijn blijdschap van korte duur, omdat toen ik bewijs zond van geluidsopname A. Milano er een mail kwam dat ik maar ergens anders heen moest mailen.


Hoop dat Femke Halsema een persoon op geheel zet, om alles te onderzoeken wat mis is gegaan, plus alle mails naar A. Milano, jouw I. Oehlenschlager en naar college van B&W en raadsleden boven water gaat halen, alsmede de mail van Sanna de Ruiter en Arre Zuurmond, de zogenaamde ombudsman Amsterdam, waar ik ook geluidsdragers van heb, want deze dekken alles af van ambtenaren, wethouders/raadsleden te Amsterdam.


Zie voor maandag 6-8-2018 antwoord voor 14.00 uur Femke Halsema tegemoet, dan wel van haar secretaresse, plus vraag haar om persoonlijk onderhoudt met mij te hebben, zodat ik het een en ander nader kan toelichten, want schenden mensenrechten, violations off HumanRights, niet naleven grondwet, EVRM, Rome 1950 is een ernstig strafbaar feit, welke personen er allemaal van weten zouden voor ICC tribunaal gebracht moeten worden.


Met vriendelijke groeten Niels

-soeverein mens van vlees en bloed, sinds 9 manen voor mijn geboorte.
-ambassadeur van alle soevereine personen op deze aarde/universum sinds 2014.
-POB311.
-Klokkenluider van misstanden en strafbare feiten gepleegd door koningshuis/koning(in) en zijn personeel (overheid/e.d.).
-Onderzoeker
-Journalist en publicist
-site-eigenaar van meer dan 30 sites, zowel nationaal als internationaal.
-Freedom-strijder sinds 1997
-Voorvechter/”advocaat”(volgens soevereine wet/verdragen/handvesten) sinds 1977/1980 enz.
-Strijder/Voorvechter HumanRights


ps when i don’t get answer on  6-8-2018 on 15.00 hour, all this mail will be sent to international press, and put on the internet, so everybody can see what happend in the Dutch dictatorial-state (Netherlands).


iFor all international friends, you have permission to put this on-line, on 6-8-2018 on 15.01 hour, because when i get an answer i shall mail you direct, so iff you don’t have an mail, put all on line, with all other mail you got before.


Deze mail is alleen voor geadresseerden, mocht deze mail onverhoopt toch in uw mail komen stuur deze dan terug aan mij,
plus verwijder deze uit uw email-account en verwijder deze uit uw emailserver.
Op deze mail rust copyright, verder is de mail auteursrechtelijk beschermd, plus blijft deze mail eigendom van de
verzender dus van N. L. S. Jepsen.
Niets uit deze mail mag geopenbaard dan wel verspreidt worden zonder schriftelijke toestemming van N. L. S. …….,
 bij openbaring/verspreiding zal aangifte worden gedaan, volgens Sr art. 272, grondwet art.13, auteurswet, copyright.




================================



Eerdere mail aan Sander Dekker en andere:


het juridisch loket stichting van nederlandse overheid, welke u gewoon geld uit uw zak kloppen met dure telefoonnummers,
plus asociaal ze zetten mensen buiten de rechterlijke macht
. .
s.dekker@eerstekamer.nl ECHRvisit@echr.coe.int;r.groot.wassink@raad.amsterdam.nl;froosma@raad.amsterdam.nl;
l.grooten@amsterdam.nl;I.Nadif@raad.amsterdam.nl;j.groen@raad.amsterdam.nl;d.karaman@raad.amsterdam.nl;
zernsting@raad.amsterdam.nl;s.blom@raad.amsterdam.nl;d.de.jong@raad.amsterdam.nl;j.nuijens@raad.amsterdam.nl;
j.klaver@tweedekamer.nl;groenlinks@raad.amsterdam.nl;info@rechtspraak.nl;

BCC linda.augusteijns@eerstekamer.nl;f.krieger@rechtspraak.nl;rusconsbru@gmail.com;amrusbel@skynet.be;ambsyrie@skynet.be;
gert.riphagen@eerstekamer.nl;groenlinks@tweedekamer.nl

Amsterdam 5-5-2018 om 21.57 uur(vanwege andere emailserver tijdzone, verschijnt een andere tijd & dd)


L.s.,

Heb gesprek met deze medewerker ook opgenomen, immers weet ik hoe personeel in overheidsdiensten werken, waardoor ik alle
gesprekken op neem, zodat ik bewijzen heb van gesprek en ook wat er gebeurde.
Na de mail duurde het nog paar dagen of drs. J. A. de Waal algemeen directeur Het Juridisch Loket ging aan de slag en
schreef de brief op 22-3–2018.
Waarin deze mij een contactverbod gaf, terwijl deze wel zeer stom is, maar ja ze wisten ook niet in de mail dat het gesprek
 opgenomen was, welke ik met de medewerker had, terwijl de medewerker het wel is medegedeeld.
Zal de geluidsdragers graag ter beschikking stellen, als er wat gedaan word aan onbehoorlijk bestuur afgedekt door
directeuren, doordat ze onder min. van Justitie vallen, denken ze dat ze boven de wet staan, echter vergeten ze wie de
tegenstander is, want dat ben ik, ben al sinds 1974 klokkenluider.
Doordat ik weet uit ervaring dat ik bewijzen moet hebben, heb ik altijd beeld en/of geluidsdragers, zelfs heb ik een
 gespecificeerde nota van de telefoonaanbieder opgevraagd, zodat er bewezen word dat het gesprek niet in elkaar is geflanst,
 want aan de nummers en tijd en dag kun je vaststellen dat het gesprek naar o.a. Juridisch Loket is gegaan.
Domeinservers van site van juridisch loket zijn ns17.kpn.net &  ns18.kpn.net & ns19.kpn.net
waren op dag van mijn verdere onderzoek de bovenstaande, maar kan ze altijd wel weer als ze veranderd zijn weer achterhalen.


Stichting het Juridisch Loket is een nevenvestiging van Stichting het Juridisch Loket,
gevestigd aan de Moreelsepark 1 3e etage in Utrecht (gemeente Utrecht).
Stichting het Juridisch Loket heeft derhalve bij de Kamer van Koophandel hetzelfde nummer als Stichting het Juridisch Loket,
 30198127.
Stichting het Juridisch Loket heeft 30 andere bij de Kamer van Koophandel geregistreerde nevenvestigingen op een locatie
anders dan de hoofdvestiging:
Registratie site http://www.juridischloket.nl  gedaan op 2-7-2001, gewijzigd 24-12-2017 waar J. Huijbreghts verantwoordelijke
 nu voor is.
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Noorderkade 116 in Alkmaar (gemeente Alkmaar)
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Marktmeesterstraat 79 in Almere (gemeente Almere)
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Vijzelgracht 21 -25 in Amsterdam (gemeente Amsterdam)
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Oranjebuitensingel 6 in Den Haag (gemeente Den Haag)
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Burg de Raadtsingel 73 A-BG in Dordrecht (gemeente Dordrecht)
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Stationsplein 70 in Haarlem (gemeente Haarlem)
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Bargelaan 8 A in Leiden (gemeente Leiden)
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Weena 719 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Catharijnesingel 55 bgg in Utrecht (gemeente Utrecht)
-Stichting het Juridisch Loket, gelegen aan de Rustenburg 105 in Zaandam (gemeente Zaanstad)


N. L. S. …………………..
veilig afgeschermd adres geregeld door Eberhart van der Laan Flierbosdreef 23 (niet feitelijke adres vanwege veiligheid)
Amsterdam


Deze mail is alleen voor geadresseerden, mocht deze mail onverhoopt toch in uw mail komen stuur deze dan terug aan mij,
plus verwijder deze uit uw email-account en verwijder deze uit uw emailserver.
Op deze mail rust copyright, verder is de mail auteursrechtelijk beschermd, plus blijft deze mail eigendom van de
verzender dus van N. L. S. Jepsen.
Niets uit deze mail mag geopenbaard dan wel verspreidt worden zonder schriftelijke toestemming van N. L. S. …….,
 bij openbaring/verspreiding zal aangifte worden gedaan, volgens Sr art. 272, grondwet art.13, auteurswet, copyright.


-soeverein mens van vlees en bloed, sinds 9 manen voor mijn geboorte.
-ambassadeur van alle soevereine personen op deze aarde/universum sinds 2014.
-POB311.
-Klokkenluider van misstanden en strafbare feiten gepleegd door koningshuis/koning(in) en zijn personeel (overheid/e.d.).
-Onderzoeker
-Journalist en publicist
-site-eigenaar van meer dan 30 sites, zowel nationaal als internationaal.
-Freedom-strijder sinds 1997
-Voorvechter/”advocaat”(volgens soevereine wet/verdragen/handvesten) sinds 1977/1980 enz.
-Strijder/Voorvechter HumanRights
==============================================================
Eerder mail gestuurd welke ik weer even zal bijvoegen, na aanleiding van onbehoorlijk bestuur Juridisch Loket, welke
aansprakelijkheid van overheid en koning en/of koningin of leden van koningshuis afdekken, want ze geven geen
bestuursrechterlijke aansprakelijks advocaat, ze zeggen op geluidsdragers dat dit nimmer kan.


.




. .


Beantwoorden |
za 17-3-2018 4:29
Aan:
jhuijbregts@juridischloket.nl;
s.dekker@eerstekamer.nl ;
gert.riphagen@eerstekamer.nl;
50plus@tweedekamer.nl;
hrwpress@hrw.org;
ECHRvisit@echr.coe.int

BCC:
…………….@hotmail.com

Verzonden items


Verzonden items

Aan S. Dekker van ministerie van Justitie, plus directeur van juridisch-loket, plus andere geadresseerden,

Nederlandse overheid houdt mensen af van rechtsgang, immers wil het juridisch loket geen diagnose-formulier geven, omdat
de zaak tegen “koningshuis”-leden”gaat en hun leger meer dan 1.060.000 ambtenaren en de rest, van de overheid,
EVRM Grondwet,
In nederland houdt men zich nimmer aan wetten en verdragen, immers moet ik me altijd tot rechterlijke macht kunnen begeven,
 plus moet ik me kunnen laten bijstaan door advocaat, echter gaat dit geheel niet op, als je tegen 150 tweede-kamerleden,
 75 senatoren 1ste-kamer, burgemeesters, wethouders, raadsleden, plus “koning” plus leden van zijn familie wil procederen.
Echter heeft o.a. nederlandse overheid mij enorme schade toegebracht vanaf mijn 3.5 jaar oud, maar de schade toebrengen
 gaat gewoon door, immers heb ik zelfs vandaag nog steeds schade verkregen, door toedoen van het leger
(iedereen in dienst van )Willem-Alexander(uw “koning”).
Willem-Alexander is op de hoogte gebracht dat als een van zijn mensen welke voor hem werken, aan mij schade toebrengen dat
 ik dit op hem zal verhalen, hij is in 2014 op de hoogte gebracht van alle schade-gebeurtenissen, met daarbij welke
 prijs(rekening/prijzen welke gelden voor alle gebeurtenissen) daar tegen over staat, zijn moeder en oma wisten dit ook al.
Volgens uw BW(burgerlijk wetboek), moet een ieder welke schade toebrengt, deze vergoeden, zodat diegene die de schade
 heeft gekregen/ondervonden, schadeloos worden gesteld, echter zit er een kink in de kabel, doordat schade toegebracht
 door uw “koningshuis-familie”, of zijn leger welke een eed/gelofte hebben afgelegd (dus in dienst van nederlandse overheid)
 deze stellen de gedupeerde nimmer schadeloos.
Zoals je kon zien Willem Oltmans, maar ook Roy van Zuyderwijn, plus mijzelf welke al schade ondervind van hen sinds 1974,
 waarvan ze allemaal weten, maar mij niet schadeloos stellen.

Een advocaat welke de zaak tegen “koningshuis” plus zijn personeel aannam van mij, nml Haydar Zengin, was bezig de zaak
 voor te bereiden tegen “koningshuis-leden/familie”, waar ik bewijs van heb nog in mijn bezit,
echter is denk ik een partij wel bang geworden, immers werd hij later vermoord.

Gisteren belde ik op advies van 2 advocaten het juridisch loket, om te vragen naar advocaten welke bestuursrechtelijke
 aansprakelijkheid doen, immers vallen het “koningshuis-koning-koningshuisleden-koningshuis-familieleden”
plus alle mensen in overheidsdienst daar onder.
Maar de vrouw welke ik aan de lijn kreeg na zeer lang wachten a €0,25 per minuut buiten de gebruikskosten van uw normale
 telefoon,


Ik heb 15-3-2018 op advies van een advocaat het juridisch loket gebeld.
Dit omdat ik een bestuursrechtelijke aansprakelijkheids advocaat nodig heb.
toen ik dat nummer belde 0900-8020 15:14  32 minuten kreeg ik een bandje waarop gezegd werd dat het gesprek 25cent
 per minuut kost. Ik zou 9 minuten in de wacht staan ivm alle medewerkers in gesprek. Het werd 10 minuten wachten.
Degene die ik aan de lijn kreeg vroeg ik om een bestuursrechtelijke aansprakelijkheids advocaat te Amsterdam.
Zij wilde allereerst weten waar de zaken over gaan inhoudelijk en wilde weten tegen wie ik wilde procederen.
Ik heb haar gezegd dat ik dat wel raar vond want inhoudelijk ingaan op de zaak naar Juridisch Loket is niet aan hen maar
aan de advocaat.
Ze wilde alles weten en ik heb haar in kort uitgelegd tegen wie en waarom ik een aansprakelijkheid heb lopen en kort
inhoudelijk verteld waarover de zaken gaan.
Ze vroeg mij nogmaals om mijn persoonlijke gegevens en beloofde daarna het diagnose formulier in orde te maken.
Ze zette me nogmaals in de wacht en kwam terug met de mededeling dat ze het diagnose formulier niet aan mij kon doen
 toekomen.
Ik voel me misleid en in de val gelokt! Men heeft nu mijn gegegevens en ze weet inhoudelijk en tegen wie ik de procedure
 wil voeren.
Ik vind dit misdadig! De procedure die ik wil voeren is tegen de overheid, koningshuis en locale overheden.
Eerder had ik al een advocaat , Haydar Zengin die de zaak in voorbereiding had en is later ineens vermoord.
Lijkt alsof ik geen procedure tegen grote partijen mag voeren.
Ondertussen heb ik uitgezocht wie juridisch loket is , blijkt een stichting die valt onder ministerie van justitie,
  en dat de kpn de site van juridisch loket heeft geregistreerd.
Vandaar dat men mensen zo lang aan het lijntje houdt>?
Er zitten enorme kosten aan het telefoneren met juridisch loket, ontoelaatbaar want het zijn toch vaak minima die
aanspraak moeten maken op juridisch loket ivm gesubsidieerde rechtsbijstand.
Ik wil hier opheldering over en dat dit veranderd!
 Ook wil ik dat mijn gegevens worden verwijderd uit systeem van juridisch loket!
Daarbij wil ik degene met wie ik gesproken heb, wordt gehoord en aangepakt. Zij kon nl alleen maar diagnose
formulier maken als ik mijn persoonlijke gegevens zou geven en toen zij die eenmaal had kwam ze die belofte niet na.
Na het gesprek heb ik raad van rechtsbijstand Den Bosch gebeld 088 7871010 (19 min. vanaf 15.48 uur)en hen het gesprek
 met juridisch loket uitgelegd.
Ik heb met twee medewerkers gesproken maar zij konden niets voor me doen.
Ik vind dit alles een zeer vreemde gang van zaken, immers een ieder moet zich kunnen laten bijstaan door een advocaat,
moet men zich kunnen voegen tot een rechtelijke macht.
dit wordt op deze manier belemmert waardoor rechten van mens dermate geschaadt wordt.








Bel ons voor persoonlijk juridisch advies 0900 – 8020 *€0,25 p/min. Elke werkdag tussen 09.00 – 18.00 uur.
U krijgt één van onze juristen aan de telefoon. Buiten het gebruik van uw telefoon.
Ze vallen onder het ministerie van Justitie ook, welke zo veel geld binnen harken,immers zitten daar alleen maar juristen, wat inhoudt daar mag u zich ook voor uitgeven, immers is dat vrij beroep.



=============================================================
De brief welke ik later kreeg omdat mijn post op ander adres komt dan mijn veilige adres luidt als volgt:
=============================================================
=====================> brief van Juridisch Loket <======================
=============================================================
Het Juridisch Loket

PER AANGETEKENDE POST
De heer N. L. S. ……………………
Flierbosdreef 23
1102 BV AMSTERDAM

Datum                 22 maart 2018
Onderwerp          Contactverbod

Geachte heer ……..,

Op 15 maart 2018 nam u telefonisch contact op met het Juridisch Loket. U wilde een verwijzing
naar een advocaat. U was echter in eerste instantie niet bereidt uw gegevens te verstrekken, of
uitsluitend indien u dan ook een verwijzing ontvangen.

Uw gedrag is door de betreffende medewerker als onaangenaam en dwingend ervaren.
Uiteindelijk dreigde u ook, wanneer er geen advocaat voor uw gevonden zou worden, het
telefoongesprek dat u aan het opnemen was, online te zetten.

Uw gedrag is voor ons onaanvaardbaar. Wie zich voor hulp tot het Juridisch Loket wendt, dient
zich aan onze huisregels te houden.
Een van onze huisregels is, dat wij geen hinderlijk, aanstootgevend en/of respectloos gedrag
accepteren. Vanzelfsprekend word agressie op geen enkele manier geaccepteerd.

Uw gedrag is voor Juridisch Loket dan ook de aanleiding geweest u voor onbepaalde tijd een
pand en contactverbod op te leggen. U word de toegang tot alle vestigingen van het
Juridisch Loket te ontzegd. Bovendien is ook telefonisch contact of contact via mail niet
toegestaan.
Indien u toch op enigerlei wijze contact met het Juridisch Loket op neemt, dan zal aangifte gedaan
worden bij politie.
Ik hoop echter dat het zover niet hoeft te komen en ga er van uit dat ik u hiermee voldoende heb
geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

(handtekening i.o.)
drs. J. A. Waal
Algemeen Directeur
==============================================================
Opmerking erover(heb gesprek op geluidsdragers overleggen)
5.35 min. geen toevoeging voor aansprakelijkheid stelling word niet afgegeven, zegt ze, als het tegen
koning/koningin/koningshuis en lokale overheid en nationale overheid gaan, dit is tegen de grondwet art.1, art.17,
maar ook verdrag Rome 1950 art.5,art.6 lid1, art.13, art.14, art.17.
Heb haar pas nadat ze eerst alle informatie heeft verkregen, welke ze om vroeg, wat ook op geluidsopname sta,
 gezegd dat het Juridisch Loket dus meehelpt afdekken van aansprakelijkheden tegen de overheid.
Toen haar verteld dat ze gesprek kan horen, welke ik dezelfde dag on line zou gooien.
Alles staat op geluidsdragers, dit laat zien dat als je een toevoeging dan wel gebruik maakt van Juridisch Loket,
dat ze iedereen die daar van gebruik moet maken, de toevoeging en doorverwijzeing niet willen geven voor een
bestuursrechterlijke aansprakelijksheids advocaat.
==============================================================
HEB alle bewijzen op geluidsdragers staan, de bestuursrechterlijke aansprakelijkheids advocaat welke ik vroeg was o.a.
tegen koningshuis/koning maar ook tegen B&W Amsterdam, en meer, wat allemaal is te horen in het gesprek.
. .
Aan S. Dekker van ministerie van Justitie, plus directeur van juridisch-loket, plus andere geadresseerden,

Nederlandse overheid houdt mensen af van rechtsgang, immers wil het juridisch loket geen diagnose-formulier geven,
omdat de zaak tegen “koningshuis”-leden”gaat en hun leger meer dan 1.060.000 ambtenaren en de rest, van de overheid,
EVRM Grondwet,
In nederland houdt men zich nimmer aan wetten en verdragen, immers moet ik me altijd tot rechterlijke macht kunnen begeven,
 plus moet ik me kunnen laten bijstaan door advocaat, echter gaat dit geheel niet op, als je tegen 150 tweede-kamerleden,
 75 senatoren 1ste-kamer, burgemeesters, wethouders, raadsleden, plus “koning” plus leden van zijn familie wil procederen.
Echter heeft o.a. nederlandse overheid mij enorme schade toegebracht vanaf mijn 3.5 jaar oud, maar de schade toebrengen
 gaat gewoon door, immers heb ik zelfs vandaag nog steeds schade verkregen, door toedoen van het
leger(iedereen in dienst van )Willem-Alexander(uw “koning”).
Willem-Alexander is op de hoogte gebracht dat als een van zijn mensen welke voor hem werken,
aan mij schade toebrengen dat ik dit op hem zal verhalen, hij is in 2014 op de hoogte gebracht van alle
schade-gebeurtenissen, met daarbij welke prijs(rekening/prijzen welke gelden voor alle gebeurtenissen)
daar tegen over staat, zijn moeder en oma wisten dit ook al.
Volgens uw BW(burgerlijk wetboek), moet een ieder welke schade toebrengt, deze vergoeden, zodat diegene die de schade
 heeft gekregen/ondervonden, schadeloos worden gesteld, echter zit er een kink in de kabel,
 doordat schade toegebracht door uw “koningshuis-familie”, of zijn leger welke een eed/gelofte hebben
 afgelegd (dus in dienst van nederlandse overheid) deze stellen de gedupeerde nimmer schadeloos.
Zoals je kon zien Willem Oltmans, maar ook Roy van Zuyderwijn, plus mijzelf welke al schade ondervind van hen sinds 1974,
 waarvan ze allemaal weten, maar mij niet schadeloos stellen.

Een advocaat welke de zaak tegen “koningshuis” plus zijn personeel aannam van mij, nml Haydar Zengin,
was bezig de zaak voor te bereiden tegen “koningshuis-leden/familie”, waar ik bewijs van heb nog in mijn bezit,
echter is denk ik een partij wel bang geworden, immers werd hij later vermoord.

Gisteren belde ik op advies van 2 advocaten het juridisch loket, om te vragen naar advocaten welke bestuursrechtelijke
 aansprakelijkheid doen, immers vallen het “koningshuis-koning-koningshuisleden-koningshuis-familieleden”
plus alle mensen in overheidsdienst daar onder.
Maar de vrouw welke ik aan de lijn kreeg na zeer lang wachten a €0,25 per minuut buiten de gebruikskosten van uw
normale telefoon,


Ik heb 15-3-2018 op advies van een advocaat het juridisch loket gebeld. Dit omdat ik een bestuursrechtelijke
aansprakelijkheids advocaat nodig heb.
toen ik dat nummer belde 0900-8020 15:14  32 minuten kreeg ik een bandje waarop gezegd werd dat het gesprek 25cent
 per minuut kost. Ik zou 9 minuten in de wacht staan ivm alle medewerkers in gesprek.
Het werd 10 minuten wachten.
Degene die ik aan de lijn kreeg vroeg ik om een bestuursrechtelijke aansprakelijkheids advocaat te Amsterdam.
Zij wilde allereerst weten waar de zaken over gaan inhoudelijk en wilde weten tegen wie ik wilde procederen.
Ik heb haar gezegd dat ik dat wel raar vond want inhoudelijk ingaan op de zaak naar Juridisch Loket is niet aan hen maar
aan de advocaat.
Ze wilde alles weten en ik heb haar in kort uitgelegd tegen wie en waarom ik een aansprakelijkheid heb lopen en kort
 inhoudelijk verteld waarover de zaken gaan.
Ze vroeg mij nogmaals om mijn persoonlijke gegevens en beloofde daarna het diagnose formulier in orde te maken.
Ze zette me nogmaals in de wacht en kwam terug met de mededeling dat ze het diagnose formulier niet aan mij kon doen
 toekomen.
Ik voel me misleid en in de val gelokt!
Men heeft nu mijn gegegevens en ze weet inhoudelijk en tegen wie ik de procedure wil voeren.
Ik vind dit misdadig!
De procedure die ik wil voeren is tegen de overheid, koningshuis en locale overheden.
Eerder had ik al een advocaat , Haydar Zengin die de zaak in voorbereiding had en is later ineens vermoord.
Lijkt alsof ik geen procedure tegen grote partijen mag voeren.
Ondertussen heb ik uitgezocht wie juridisch loket is , blijkt een stichting die valt onder ministerie van justitie,  
en dat de kpn de site van juridisch loket heeft geregistreerd. Vandaar dat men mensen zo lang aan het lijntje houdt>?
Er zitten enorme kosten aan het telefoneren met juridisch loket, ontoelaatbaar want het zijn toch vaak minima die
aanspraak moeten maken op juridisch loket ivm gesubsidieerde rechtsbijstand.
Ik wil hier opheldering over en dat dit veranderd! Ook wil ik dat mijn gegevens worden verwijderd uit systeem
van juridisch loket!
Daarbij wil ik degene met wie ik gesproken heb, wordt gehoord en aangepakt.
Zij kon nl alleen maar diagnose formulier maken als ik mijn persoonlijke gegevens zou geven en toen zij die eenmaal had
kwam ze die belofte niet na.
Na het gesprek heb ik raad van rechtsbijstand Den Bosch gebeld 088 7871010 (19 min. vanaf 15.48 uur)en hen het gesprek
 met juridisch loket uitgelegd.
Ik heb met twee medewerkers gesproken maar zij konden niets voor me doen.
Ik vind dit alles een zeer vreemde gang van zaken, immers een ieder moet zich kunnen laten bijstaan door een advocaat,
moet men zich kunnen voegen tot een rechtelijke macht.
dit wordt op deze manier belemmert waardoor rechten van mens dermate geschaadt wordt.


Bel ons voor persoonlijk juridisch advies 0900 – 8020 *€0,25 p/min.
Elke werkdag tussen 09.00 – 18.00 uur. U krijgt één van onze juristen aan de telefoon.
Buiten het gebruik van uw telefoon.
Ze vallen onder het ministerie van Justitie ook, welke zo veel geld binnen harken, immers zitten daar alleen maar juristen,
 wat inhoudt daar mag u zich ook voor uitgeven, immers is dat vrij beroep.
=================================================================================================

Dus Mark Hoof wat gaat men hiermee doen, want aantonen dat het structureel misgaat, is te zien in gehele dossier, welke men al weigerd aan mij te overleggen sinds begin 2018.
Je weet dat bij mij door een advocaat al ernstig schenden mensenrechten is gecontateerd in 2010, plus dat ik minder valide ben, hart/longpatient, plus getraumatiseerd(grootste gedeelte veroozaakt overheid zelf), ook weet je dat ik klokkenluider ben, dat daarom Eberhard van der Laan mij wilde helpen.
Plus dat eerdere advocaat vermoord is, waarvan jij zei “dit was geen advocaat, terwijl hij zich uit gaf voor adcocaat en ik zijn kantoor benaderd hebben destijds, wat zijn dood heeft veroorzaakt waarschijnlijk https://www.google.com/search?source=hp&ei=jqL2W-SKGYHUkwXtqrnQCQ&q=haydar+zengin , immers wisten o.a. “koningshuis” dat zaak weer geopend zou worden tegen hen.

met vriendelijke groeten

Niels




Van: VHM Advocaten <info@vhmadvocaten.nl>
Verzonden: donderdag 22 november 2018 20:10
Aan: . .
Onderwerp: geldpas  
Dag,

Ik heb van de gemeente vernomen dat u gisteren de bng pas niet hebt opgehaald. Helaas heb ik dat niet van u vernomen. U kunt de pas nu ophalen aanstaande maandag om 11.00 uur. Ik heb begrepen dat u daarna een pandverbod zal worden opgelegd. Ik ben gisteren gebeld door de rechtbank over de voorlopige voorziening nu er een bankpas met geld voor u klaar ligt. Aangezien de gemeente een bng pas voor u beschikbaar heeft, is er geen spoedeisend belang. Het verzoek tot het treffen van een voorlopige voorziening trek ik dan ook in. Ik raad u aan om maandag de pas op te halen.
groet
marc van hoof

Omdat Nationale ombudsman, gedeputeerde staten, statengeneraal leden wegkijken mensenrechten, dekken ze strafbare feiten af. Because Dutch National Ombudsman, state representatives, state general members look away at human rights, they cover criminal offences.

Heb gebeld met nationale ombudsman, omdat ombudsman Amsterdam, Sanne de Ruiter in afwachtende houding aanneemt en structureel ambtenaren af sinds juni 2017.

Gebeld op 19-7-2019 naar ombudsman persvoorlichters en directie niet aanwezig, zelfs Reinier wilde receptioniste niet aan doorverbinden, twee ambtenaren welke niet de wet naleven gooien hoorn op de haak.

Gesprekken met Sanne de Ruiter.

Heb nog meer gesprekken gevoerd en opgenomen want ben al klokkenluider sinds 1974, waarna ik melder werd van fraude Bernhard van Vollenhove in 1991, maar men deed niks eraan, pas in 1999 durfde men er over publiceren.

Waarna Beatrix en haar vader Bernhard sr. mijn dertien bedrijven, kapot maakte, daarna alle pijlen op mij zette om mij en mijn kinderen kapot te maken, waar zelfs Willem-Alexander mee door gaat.

In maart zocht ik een nieuwe advocaat, omdat eerdere advocaat vermoord was, omdat deze zaak aannam tegen het koningshuis, maar Juridisch Loket stelde in maart 2018 dat ik geen advocaat kan verkrijgen tegen koningshuis, maar ook niet tegen college B&W Amsterdam, daarna volgde contact en belverbod juridisch loket.

Dat de hetze van nationale overheid, welke aangestuurd worden door waarschijnlijk koningshuis aanblijven duren, is zeer ernstig, dat Eberhard van der laan mij veiligheid en zorg beloofde in 2014, waarop ik aankwam in Amsterdam op 30-9-2016, alles aangevraagd, maar wethouders Ollongren, Burg (WMO) plus Kock, lieten het afweten, ze namen hun taken niet serieus, waardoor Eberhard zelfs op ziektebed en sterfbed in aug.2017 moest bellen naar chef Anushka Milano, wat Milano in gesprek van 21-12-2017 heeft toegegeven.

Ook de brandonveiligheid in pand welke aangegeven werd op 17-10-2017, Ollongren, Aartsen, daarna Halsema en college keken er van weg, ook Jonas van Lammeren Denk, namen alleen contact op verkiezingstijd maart 2018, daarna was radiostilte evenals FvD.

Rutger Groot Wassink is gevraagd als wethouder DWI amsterdam om onderzoek te doen naar Milano, Oehlenschlager, Eggens, maar ook naar Keizerweerd, maar liet het na, zo ook mijn gehele dossier opvragen, te overleggen, wat Grapperhaus, ook na liet, maar alle ambtenaren werken wel samen met mijn verhuurder Camelot, in de procedure 6-3-2018 en 7-5-2018.

Hierna kwam de uitkering weer in problemen, dit was de laatste keer dat er gestort werd, de advocaat mr. Marc van Hoof, deed twee toevoegingen aanvragen onterecht, 1.) voorlopige voorzieningen, wat niet kan want er was wel uitkering beschikbaar gesteld, alleen kwam deze niet op de bng-card, 2.) bezwaar maken, maar hij trok beide zaken terug, dus met voorbedachte rade RvR oplichten met toevoegingen, hij deed niet de opdracht uitvoeren de locale overheid amsterdam aan de gemaakte belofte houden , dat alles geregeld zou worden.

,verzekeren@hotmail.comVr 19-7-2019 1:57 Amsterdam 18-7-2019 om 15.57 uur.



Betreft verontwaardiging door nalatigheid van mr. M. van Hoof van de bijstandbond, waarbij ik ook nog eens sinds okt.2018 zonder inkomsten zit, waardoor alles ook de zaak camelot (C/13/664442 KG ZA 19/356)

L.S.,

Doordat ik Mark van Hoof in eerste aanleg heb benaderd op 17-8-2017 via de bijstandbond, welke het niet heeft doorgegeven aan hem, dan wel hij het heeft nagelaten om daar op te reageren, terwijl toen nog burgemeester Eberhard van der Laan leefde, dus alles veel makkelijker had geweest om geheel op te lossen.

Op 13-11-2018 heb ik deze nogmaals benaderd, omdat mijn uitkering wel beschikbaar was gesteld en niet op mijn actieve BNG kwam, maar zei tegen hem dat hij de zaak moest doen op feit dat er aan Eberhard van der Laan belofte was gemaakt, door chef DWI, dat alles in orde zou komen.
Eberhard had gebeld in aug.2017 omdat hij zag dat er weer een mail voorbij kwam, dat de uitkering niet op orde gemaakt werd vanaf 30-9-2016 toen ik hier aankwam in Amsterdam en  het toen had aangevraagd.
Waarop hij de DWI belde, om opheldering te vragen, deze zeiden hem eerst dat gehele tegoed okt.2018 en nov.2018 opgegaan was aan inhoudingen, toen hij dit vrolijk aan mij doorgaf, vertelde ik dat dit niet kon en mag, wat waarschijnlijk een teleurstelling was, omdat hij dacht de zaak opgelost te hebben met 2 toevoegingen zoals later bleek in zijn zak.
Daarop belde hij weer met met DWI, toen kreeg hij volgende excuus dat mijn BNG-card niet zou werken, wat onzin was maar hij ook wist dat hij gewoon werkte, immers had hij een foto van BNG-card gezien werkend, had meerdere foto’s gekregen.
Daarna het excuus dat hun geen geld konden storten op de BNG-card, waarop hun een nieuwe zouden maken, plus naar mij zouden sturen, echter kwam deze pas in febr.2019 tot mijn beschikking, inmiddels zat ik al meer dan 4 maanden zonder geld/inkomsten op mijn rekening of welke ik in bezit kreeg, de oude kaart stond nog 2.17 op.

Dat Marc van Hoof  wel snel 2 toevoegingen aanvroeg omdat deze alleen geintereseerd was in geld te verkrijgen is al ernstig, maar ook dat hij RvR heeft opgelicht, omdat deze een toevoeging had gevraagd vanwege voorlopige voorzieningen, wat wettelijk niet kan als er wel geld ter beschikking is gesteld, maar niet op bng-card komt.
Ook het feit dat op de site van de bijstandbond stond dat bijstand gratis was, waar ik ook nog bewijs van heb (foto) in mijn bezit, dus dat is ook zeer ernstig, buiten het feit dat hij de opdracht welke ik hem had gegeven niet heeft gedaan, nml de gemeente houden aan de afspraak welke gemaakt was door ambtenaren met Eberhard van der Laan.
Want dan had alles niet zo ver opgelopen, dan wel geheel misgegaan, wat nu wel geval is, want zelfs nadat ik nu een eigen bankrekening heb geopend, wat de voorwaarden is om een tijdelijke BNG-card te verkrijgen, wil men de tegoeden nog niet storten van de uitkeringen en van de BNG-card(welke ik niet gebruik op advies van andere persoon).
Omdat gehele college van B&W en Raadsleden plus ambtenaren stad Amsterdam niet te vertrouwen zijn, zoals blijkt vanaf begin, ook ombudman Amsterdam dekt strafbare feiten en integriteitsschendingen af van ambtenaren Milano, Oehlenshlager, Eggens en Keizerweerd.
Milano 21-12-2017
https://www.youtube.com/watch?v=wxgDOkHTzY4
Milano en Oehlenschlager koud in pand 2-2018
https://www.youtube.com/watch?v=222OvBoq5Yk
Keizerweerd 13-5-2019
https://www.youtube.com/watch?v=uyNpcJCMbNc
Gehele opnamen inzake Camelot
https://www.youtube.com/channel/UCRiSfTpuS7OScTe_by0oyLg Dat college van B&W en raadsleden te Amsterdam niet optreden tegen brandonveiligpand welke ze wisten op 17-10-2017 waaraan het pand ook niet voldoet aan de bouwbesluiten, laat de arrogante houding zien college, plus locale overheden en nationale overheid.
https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/12/19/brandveiligheid-sommige-ruimten-flierbosdreef-2-12-ernstig-in-gevaar Maar ook zie de acties Camelot van af die tijd, 2 keer proberen op te zeggen, 2 rechtzaken, terreur, enzovoort.
https://www.google.com/search?source=hp&ei=v1YwXdukLcHCwALH57jIBw&q=whistleblower4blog+camelot

Dat Mark van Hoof zich ook nog laat gebruiken als doorgeefluik door de gemeente ambtenaren ernstig te noemen, maar laat ook zien de structurele niet integere ambtenaren, want hoe kan een ambtenaar doorgeven via hem dat ik een pand en contactverbod ga krijgen, daarmee schend men mij privacy.
Dat Marc van Hoof al had laten zien dat hij slechte advocaat was, omdat hij niet wist uit zichzelf dat 100% inhoudingen wettelijk niet mogen is eerste ding, maar ook het contact en belverbod, waarvan hij moet weten dat de nationale ombudsmen daarover stelt, dat men eerst in gesprek moet gaan, wat men nog nooit heeft gedaan, niet over uitkering, aanvragen , bel en pandverbod.
Welke geen eens ondertekend is waardoor het zijn wettelijke grond mist, buiten het feit dat op pagina 2 een datum staat vermeld van 14 juni 2016 met kenmerk 207228113, dat is
meer dan 3 maanden van te voren dat ik hier in amsterdam aankwam (30-9-2016).
Wist men toen al dat ik een pand en belverbod zou opleggen?
Ook wist Marc van Hoof dat zelfs ambtenaar bezwaar beroep mevr. M. Eggens geen mondelinge hoorzitting wilde geven en zo de uitkering vanaf 30-9-2019 niet beschikbaar werd gesteld tot 30 juni 2017, dus dat men een mondelinge zitting weigerde maart2018 laat ook zien dat men de rechtsgang bellemerd.
In Maart 2018 had ik ook weigering van Juridisch Loket om mij een advocaat toe te wijzen heb daarover contact gehad Sander Dekker, tot 2 keer toe, maar had ook de procedure Camelot mijn verhuurder, plus dat uitkeringen en DWI niet werkte, waarbij Milano mij overal als leugenaar wegzette, dat hoe ik er bij kom dat Eberhard had geregeld een goed afgeschermd adres en uitkering, waarop ik geluidstape milano van 21-12-2017 gestuurd heb Oehlenslager in maart 2018, toen werd het radiostilte, zowel per mail, telefoon, brieven, ook had ik dossier gevraagd, tot nu toe niet verkregen, dus laat zien de hetze, welke bijstandbond had kunnen voorkomen als men na de eerste keer mij bijgestaan had, want toen leefde Eberhard van der Laan nog en was burgemeester, hij legde zijn functie neer in sept.2017.
Maar belde nog op zijn ziektebed en sterfbed in aug.2017 naar Chef Anushka Milano.

Op 26 mei 1976 is de landelijke Vereniging Bijstandsbond te Hilversum, de Smeekbede om geld te vragen van Bijstandbond is zeer kwalijk te nemen, http://bijstandsbond.blogspot.com
/ laat die bij Marc van Hoof geld halen, welke vele keren de gesubsidieerde tegoeden aanvraagt en verkrijgt, doodat hij voor de bijstandbond werkt, in zelfde pand zit.
Of heeft men destijds alleen oog gehad om een pand te verkrijgen, om er beter van te wordn en leek bijstandbond wel een leuk klinkent onderwerp waar in eerste aanleg subsidie en hulp was van de stadsbestuur Amsterdam.
http://bijstandsbond.blogspot.com/p/voor-concrete-solidariteit-wat-is-en.html De mooie woorden van bijstandbond “Maar ook verder bieden wij ondersteuning. Medewerkers van het spreekuur kunnen meegaan naar spannende gesprekken met ambtenaren of met vertegenwoordigers van reintegratiebedrijven. En wij bemiddelen soms tussen die functionarissen en de klant, als de contacten niet zo soepel verlopen.” zijn leuk maar kloppen niet, want ze hebben sinds 2017 nimmer geantwoord dan wel contact met mij opgenomen, dus LOZE woorden zonder inhoudt.

Dat DWI ambtenaren zich gemengd hebben in zaak Camelot (mijn verhuurder) is ook toegegeven, dat allemaal omdat zelfs als ik een advocaat vind inzake tegen gemeente, dan werkt deze niet zorgvuldig, leeft de advoatenwet niet na en de gedragsregels advocatuur, en/of koninghuis (word vermoord Hayder Zengin).
Zowel Juridsch loket, sander dekker (dekt het af sinds maart 2018), college B&W en raadsleden (vooral Jonas van Lammeren en Denk, FvD dekken dit af),  onder leiding van de criminele van GroenLinks Halsema en Groot-Wassink. Doordat de ombudsman, gedeputeerde staten, nationale ombudsman dit geheel afdekken, sinds 2009, gaan lokale overheden structureel door men mensenrechten schendingen onder leiding van eerst Beatrix en nu Willem-Alexander. Eberhard zag wat er gebeurde in 2014 en besloot mij te helpen, nodigde mij uit, maar na zijn dood werden de rest rancuneus, welke alleen maar op een manier te stoppen zijn, zoals ik eerder stelde, “hoe lang denkt men dat men mij zo kan behandelen, alvorens het knapt bij mij”?!

met vriendelijke groeten

N.L.S. Jepsen (mijn vader verzon als beroepsmilitair de letters, Nederlandse Luchtvaart Strijdkrachten, mijn moeder mocht de voornamen verzinnen bij de letters, maar stridvaardig ben ik wel qua strafbare feiten en misstanden gepleegd door zelfde overheid en koningshuis, alleen jammer dat ik als klokkenluider tegen Bernhard van Vollenhove aan liep en dat meldde waar Beatrix en haar criminele vader actie tegen op nam, zo v.a. 1991 mijn 13 bedrijven kapot maakte en daarna de pijlen op mij als persoon richte zoals mensenrechten  schaden, welke Willem voortzet).

==> mail gestuurd 12-11-2018 ivm server andere zone staat er tijd 10 uur later
verzekeren@hotmail.com
Di 13-11-2018 3:03
info@vhmadvocaten.nl

Mark van Hoof,


Graag dat u deze zaak doet op letselschade, want dan word zelfs alle kosten betaald door diegene die deze veroorzaakt, dus DWI amsterdam, dan wel Ilse Oehlenschlager
Hierbij de laatste 2 uitkeringsspecficaties en ook de stukken van de site van bankpas, aangezien ik geld geleend had einde doordat ik mijn pas niet kon vinden, stond er einde nog geld op 25-10-2018 , welke ik toen ik pas had eraf heb laten halen, zodat ik dat terug kon betalen.
Hierbij de mail welke ik gestuurd heb aan Ilse Oehlenschlager,
ilse.oehlenschlager@amsterdam.nl telefoonnummer 06-51683509 .

U kunt zien bij prepaidcard de reload op 24-9-2018 van bedrag 896,90 wat dit keer niet is gebeurd.
Zoals ze u hebben wijsgemaakt dat er allemaal inhoudingen zijn, waardoor er geen geld is overgemaakt is in strijdt met de wet.
Immers mag en lan men niet meer dan 10 procent inhouden, plus men mag nimmer een persoon zonder gehele inkomsten/uitkering zetten.
Dit ruist niet alleen in tegen de wetten, maar ook verdragen, plus internationaal recht, waar wat aan gedaan moet worden.
Vind het erg dat men u voorliegt, dat er zoveel inhoudingen zijn, want zoals u kunt zien, word als inhouding gezien storting op prepaidcard.

Zoals gedaan moet worden, is gezorgd dat uitkering gestort word per direct, aanvraag bijzondere bijstand voor griffie en eigen bijdrage advocatenkosten.
Het structurele dat men daar bij DWI doet is zeer ernstig, dit omdat het al vanaf begin al problematisch werd 30-9-2016.
Kreeg geen uitkering sinds die tijd toegekent, maar van tijdvak 30-7-2017 welke pas uitgekeerd werd in jan. 2018.
Het bezwaarschift over dd ingang uitkering is gedaan, welke gedaan werd door M. Eggens, maar deze weigerde een mondelinge hoorzitting te houden.
Waardoor ik ook geen advocaat kon nemen, ook van dit gesprek heb ik geluidsopname dat ik een mondelinge hoorzitting wil, en zij weigerd.
De vele afspraken die A. Milano de voorganger heeft beloofd moet nagekomen worden, want zo gaat alles maar door.
Sinds Ilse het geluidsbandje heeft verkregen van gesprek met A. Milano, word structureel alles in werking gezet om mij zo lastig mogelijk te maken.
Ook Ilse Oehlenschlager werkt hieraan mee, had toestemming aangevraagt o.a. om als marginale zelfstandige op therapeutische bassis kunst te gaan maken.
Dit was aan begin van het jaar, omdat beeldtherapie, bijdraagt aan verwerking van trauma’s en of er mee leren omgaan.
Ze stuurde mij door afdeling zelfstandige, deze stuurde mij weer terug naar Ilse, die moest mij doorverwijzen hiervoor.
Alles stapelt zich op, waarbij mijn gezondheid schade oploopt verder, waarvoor ik wel ilse op persoonlijke titel aansprakelijk moest stellen.
Wil ook gewoon postadres hebben op komplein 150 amsterdam, plus wil ook daar een ambtenaar hebben, want dit werkt niet meer zo.
Heb laaste keer dat ik mijn post kwam halen ook al probleem gehad met beveiliger die zich weigerde te legitimeren, wat gemeld is bij Grapperhaus en Justis.


met vriendelijke groeten

Niels



Hetze tegen klokkenluider welke integriteit welke ambtenaren niet hebben aankaart, dan uitkering gestopt/opgeschort, met medeweten van Medium/Ambtenaar
. .
Ma 29-10-2018, 14:04

Amsterdam 29-10-2018 om 03.04 uur, vanwege email server in andere tijdzone, verschijnt bij u een later datum en tijd, verschil is +10 uur.

Ilse en andere geadresseerden( in cc en bcc)

De ambtenaar Ilse Oehlenschlager woonachtend watergraafsmeer, welke ik aankaarte dat ze als ambtenaar niet integer is.
Dit kaarte ik aan op omdat ze haar werk niet naar behoren deed, afspraken niet nakwam, plus zorgde dat ik niet meer mocht mailen.
Omdat ik de integriteit van o.a. haar collega aankaartte plus haar geluidsopname liet sturen van gesprek met A. Milano.
Het aankaarte op 14-8-2018, waarvoor ik ook haar op persoonlijke titel heb aansprakelijk gesteld, want loopt de spuigaten uit.
Heb mail gestuurd net, omdat de hetze na deze eerdere mails maar voortduurt, immers nu weer mijn uitkering gestopt.
Vanwege het niet nakomen van de afspraken, welke gedaan zijn door voortganger van Ilse, waar zij heeft ingestemd afdekken van niet naleven wetten.
Ilse had de gelegenheid om te kiezen als klokkenluider zich te melden bij vertrouwenspersoon binnen de stad Amsterdam.
Echter koos zij voor afdekken van deze feiten, plus zette in mij geheel buiten spe te zetten, want zij had dossier overgenomen.
Dat maakt het lastig, want water .?!. meer  plus “medium” zijn plus dan niet handelen naar eer en geweten, want dan ben je niet puur…!
Ilse Oehlenslager was al aansprakelijk gesteld voor alle schade welke ze mij heeft toegebracht op persoonlijke titel, dus zal verhaald worden.
De ene spreekt over Karma is an Bitch, in de bijbel spreekt men over oog om oog en tand om tand, ikzelf heb ander gezegd, te zien op mijn int. twitterkanaal.
Ben momenteel aan bed en huis gekluisterd, door de griep welke mij totaal gefeld heeft, als hart en longpatient, Ilse je hebt mijn medisch paspoort…!
Voor hart en longpatienten is het zeer ernstig al als men griep krijgt, dat kun je navragen cardioloog longspecialist of kijken op internet.
ook komen mijn mantelzorgster en ook mijn pgb-verleensters niet langs doordat ik griep heb, want dan zou ik hen aansteken en deze weer andere oude mensen.
Verder heb ik ook al probleem dat ik sinds 31-7-2018 altijd als ik wegga iemand inhuren om in mijn huis te zijn, omdat ik geen portieksdeur sleutel heb.
Waar ook jij ilse en ook B&W en andere van weten, omdat verhuurder portiekdeurslot heeft vervangen en mij geen sleutel heeft gegeven.
Hoop dat je in orde maakt dat mijn uitkering gestort word per direct, plus verwacht een mail van je met uitleg, want mail kan ik wel lezen.
Daar hoef ik niet mijn bed/huis voor uit, dus hoop op de mail voor 31-10-2018 voor 12.00 uur, zeg je ook als ik last krijg omdat ik geen huur kan betalen….!
Stel je nogmaals op persoonlijke titel aansprakelijke voor materiele en immateriele schade en de schade welke hier uit voort vloeit,

gr Niels

Niels(Part. Det. Recherchebureau POB311, o.a. geregistreerd ministerie van van Justitie, werkzaam over gehele wereld destijds).
-soeverein mens van vlees en bloed, sinds 9 manen voor mijn geboorte.
-ambassadeur van alle soevereine personen op deze aarde/universum sinds 2014.
-POB311.
-Klokkenluider van misstanden en strafbare feiten gepleegd door koningshuis/koning(in) en zijn personeel (overheid/e.d.), sinds 1974.
-Onderzoeker
-Journalist en publicist
-site-eigenaar van meer dan 30 sites, zowel nationaal als internationaal.
-Freedom-strijder sinds 1997
-Voorvechter/”advocaat”(volgens soevereine wet/verdragen/handvesten) sinds 1977/1980 enz.
-Strijder/Voorvechter HumanRights

====> hierboven einde mail 12-11-2018 naar Marc van Hoof.
VHM Advocaten <info@vhmadvocaten.nl>
Di 13-11-2018 19:52
Dag,,
Ik dien vandaag het bezwaarschrift in en het verzoek tot het treffen van een voorlopige voorziening. Ik sta u bij op basis van gefinancierde rechtsbijstand maar de eigen bijdrage kunt u niet betalen, ik heb u geadviseerd bijzondere bijstand aan te vragen hetgeen u ook heeft gedaan. Het is geen letselschadezaak maar een bestuursrechtelijke zaak. Uw uitkering is niet betaald.
U hoort nog van me.
groet
marc van hoof

​
Amsterdam because of my email server in a different time zone, you will see a later time and date for all of you, difference is + 11 hours later, please take notice by this important case.
I'll sent al mail in attachment. 
This e-mail is only for the addressees in the e-mail, if this e-mail should come to you, remove it from your e-mail server and contact your server administrator.
Nothing from this mail may be revealed or distributed without written permission, this email is copyrighted, the mail remains the property of the sender, me, in case of violating I will have to take legal action and have to report, after all this mail is also copyrighted.



*?  #War #Why #Where/#TriNity ,#TRUST, #Truth\#WWIII = #the #end #off  #many, #are #THE #beginning ©ff #an #few, #consigner/אֱלֹקִים-מושיע 

*? #War #Why #Where/#TriNity ,#TRUST, #Truth\#WWIII = #the #end #off #many, #are #THE #beginning ©ff #an #few, #consigner/אֱלֹקִים-מושיע
verzekeren@hotmail.comVr 18-8-2017 5:42     telefoon 020-6898806
Bijstandbond Amsterdam
Da Costakade 162
Amsterdam

Amsterdam 14-8-2017

Geachte mr Marc van Hoof,

Ben blij dat men in Amsterdam een bond heeft voor bijstandgerechtigden,
Dit omdat er nog wel eens wat mis loopt bij de uitkerende instanties.
Maar ook dat mensen soms zeer rot en onmenselijk worden behandeld.
Voor mij zelf is al daar komen een groot probleem vanwege trauma’s.
Buiten het feit dat ik niet tegen prikkels kan, wat het zeer lastig maakt, kreeg voorheen voor overal waar ik naar toe moest een taxibriefje waarbij deze altijd betaald werd of door ziektekostenverzekering of door instantie(s).
Heb gemerkt in verleden dat door mijn uiterlijk en manier van praten de sociale zaken ambtenaren zich vaak bedreigd voelen, alleen omdat ik met handen en voeten praat.
Maar ze ook wijs op de wetten, waarvan ze vaak niet van gediend zijn, dus dan maar misbruiken dat ik agresief ben of hen niet correct behandel, om hun fouten te verbloemen.
Voorheen stond ik vaak mensen bij met uitkerende instanties zowel in procedures van bezwaar en beroep maar ook wel in eerste aanleg bij de bestuursrechters, dan wel Nat. Ombudsman.
Omdat ik te erg getraumatiseerd ben, kan ik dat niet meer doen, maar ook niet voor mijzelf regelen, in 2010/2011 ging zelf een psychiater mee naar afspraken van sociale zaken, zij had ook een algehele volmacht en destijds een gemachtigde pas van mijn bankrekening, want zei deed ook mijn bankzaken, maar zij is naar Duitsland verhuisd/gevlucht.
Ben getraumatiseerd door misbruik en insest van baby af aan, plus op kleuterschool en in kindertehuizen, sinds 2001 zijn de trauma’s zo erg dat ik zelf het huis/plek uit kom.
Omdat ik ook nog eens een keer een particulier detective en recherchebureau heb gehad, plus ook nog klokkenluider ben van misstanden dan wel strafbare feiten gepleegd door de overheid heb ik een nog groter probleem.
Immers heb altijd geheimhouding adres geboden gehad, maar doordat ik ook zaken heb aangekaart van ambtenaren is ondanks mijn geheimhouding adres niet meer echt veilig.
De plek waar ik woonde tot eind 2011 was voor mij zeer veilig, want had daar vele contacten welke ik kon inschakelen als daar ambtenaren dan wel hun familie of criminele vriendjes aan de deur stonden, maar waar ik nu al bijna 2 maanden woon is het niet echt veilig.
Waardoor ik het adres ook niet heb doorgegeven aan gemeente, wel heb ik mail gestuurd naar college van B&W en raadsleden waar ik zit, want op internet stond dat ik dat via internet kon doen, maar kreeg mail van een ambtenaar dat dit zo niet kon.
Achteraf ben ik wel blij erom, want dan sta ik tenminste niet ingeschreven in het pand waar ik verblijf dan wel woon, wat voor mij wel een veilig idee is.
De ambtenaar welke een gevaar voor mijn is, werkt in Den-Haag, deze gaf sinds de jaren eind 70 door aan zijn oom, waar gemeente Den-Haag panden wilde aankopen, waardoor de oom ook deze panden snel aankocht om ze met veel winst door te verkopen aan de gemeente Den-Haag.
Ook deed/doet deze ambtenaar in schijnhuwelijken bemiddelen, meestal vanuit suriname waar zijn eerste schoonfamilie en ook die van zijn partner nu, maar ook bevoordeelde deze ambtenaar de familie van hen, welke in Den-Haag woonde hij was/is ambtenaar sociale zaken.
Heb meerdere keren aangegeven dit bij de burgemeesters van Den-Haag ook met bewijzen en namen erbij, maar geen enkele tot Aartsen aan toe hebben daar wat mee gedaan, heb ook vernomen dat hij steeds kijkt in GBA/BPR waar ik woon, wat kleine moeite moet zijn tegenwoordig als burgemeester om dit uit te zoeken en daar wat mee te doen.
Maar men deed niks ermee, nu inmiddels heeft hij hopenlijk geen ingang meer via intern i-net van gemeente Den-Haag waar men panden wil aankopen, maar hij heeft doordat hij jurist dan wel advocaat is inmiddels (of heeft zijn studie daarvoor nog niet geheel afgerond) wel de inzage in GBA/BPR, waarbij hij deze info doorgeeft aan zijn criminele vriendjes en familie.
Nu inmiddels is er nieuwe burgemeester namelijk Paulinne Krikke, welke afkomstig is daarvoor uit 1ste kamer, plus daarvoor burgemeester was in Arnhem, maar weet niet of deze wel de problematiek wil oplossen, omdat ze als burgemeester Arnhem en later directeur scheepvaartmusseum ook al zooitje er van maakte.
Heb geprobeerd een brief/postadres te verkrijgen, want dan hoef ik me tenminste niet in te schrijven in pand waar ik woon/verblijf, maar gaat niet, want dan stelt men weer dat er geen sprake is van binding met de regio en ik niet aan kan tonen dat ik meer dan 2 jaar hier zit, wat ik ook niet zit, want ben pas in Amsterdam gekomen eind oktober 2016.
Weet niet of u geschikte oplossing weet, want heb wel inkosmten ndig, want nu betaald andere de huur voor me welke een lening is, plus ander persoon leent me geld om te eten en te drinken, maar dat kan zo niet doorgaan.
Heb/had eigenlijk recht op wajong sinds eind 70 toen die wet werd aangenomen, maar wilde niet de stempel hebben, heb wel veel later dit aangevraagd, maar in 2010 plus 2012 kreeg ik te horen dat men niets gaat doen met de aanvraag omdat de situatie niet is veranderd.
Wel altijd heb ik een uitkering gehad, waarbij ik vrijstelling had om te soliciteren en ook geen briefje hoefde in te leveren, bij papieren van uwv of zo welke Arnhem uitdraaide stond ingevuld door hen, 0 procent inzetbaar voor werk, dus vraag me af wat voor soort uitkering ik zou moeten aanvragen.
Want WAO of WIA of anders lijkt mij het beste, want dan volstaat een brief/post adres en kan ik wonen war ik wil, want herkeuren is eens per paar jaar, terwijl ik weet dat ik nimmer goed gekeurd ga worden, want buiten mijn trauma’s ben ik ook nog eens hart/long/e.d. patient, waarvan ik medisch paspoort heb, welke wel oud is 2010/2011 maar nog steeds geldig is.
Hoop dat u me wilt helpen, heb geen legitimatiebewijs, geen digid, geen geld, medicaties, dus alles is wel lastig, maar denk dat u wel evtueeel met mij mee wil gaan naar instanties en mij ook kan bijstaan in dit alles.

met vriendelijke groet

Niels Jepsen geb. 27-09-1961 te Leeuwarden (vergunninghouder Part. Det. Recherchebureau POB311)

Shall we see tomorrow 19-7-2019 get the proof that the Netherlands are an dictatorschip, while they always pointing to other countries like Poland, Hungaria, Syria, Turkye and others!

show the highest court in the Netherlands the proof that overhere is an dictatorschip, because they don’t respect HumanRights ChildRights WomenRights even whistleblowersprotection law in the europe

To the judge, High Council, Council of State, in the Netherlands

Don’t know if you all allow Judge R. A, nickname Mieke Dudok van Heel, to pass judgment on your behalf, while she has been legally challenged, the challenge chamber has also been legally challenged, whereby these members have even decided on their own challenge, which shows that the rule of law and justice in the netherlands do not comply at all with their own laws.
So what implicitly means that the netherlands is not a constitutional state, but in fact a dictatorship, while the netherlands always points to other countries such as Hungary, Poland, Turkey, Syria, pointing out that the legal system is not in order there, accusing these countries that they do not comply with laws and comply with the dictatorial actions.
How can one point to other countries, if one is even worse and acted upon, while all organizations in charge of the judicial process such as the Supreme Court and the Council of State of this country, are not allowed to do so?
(b) if the person concerned has been informed of any action taken and has not taken any action to safeguard the course of justice.
If you allow Judge Amsterdam to pass sentence, then I also want to have the unlawful and illegal sentence by e-mail, because I have obtained a protected address, with the help of Eberhard van der Laan, the deceased mayor of Amsterdam, who saw how you all deal with whistle-blowers, but also did not comply with the legal whistle-blower protection.
While Europe has decided that whistle-blowers must be protected, as you should all know, European legislation and the treaties of human rights take precedence over Dutch legislation, when are you going to comply with this?
The Supreme Court has decided that bailiffs etc. must send documents to the GBA address, which is in fact with me Elisabeth Wolfstraat 2, Amsterdam, while I live on flierbosdreef, but my address is doubly secured by order of Eberhard van der Laan.
https://linkeddata.overheid.nl/front/portal/document-viewer?ext-id=ECLI:NL:PHR:2019:484
The writ of summons did not go to my postal address, not in this case as in the previous one, in which the bailiff has neglected all his legal duties, as I had already reported in the previous case, that he has thrown the writ in the hall, where I actually live, while I was also at home, but he had failed to hand it out in person, as stated in the law.
Now that the unlawful and illegal verdict, if it is pronounced anyway, while the judge in this case has been legally challenged and the challenge chamber has also gone legal, I will never have the unlawful and illegal verdict in time, but I will also show that the rule of law is in fact a dictatorship, in which the dictatorial action will always take place in accordance with the expectations.
Should both the Supreme Court and the Council of State allow this by the District Court of Amsterdam, then I would like to have this both at my protected address, for security reasons, because there are so many leaking officials, who have ties with international criminals, for which Eberhard van der Laan helped me with security, double protected address.

With kind regards Niels


https://evrm.home.blog/2019/07/18/shall-we-see-tomorrow-19-7-2019-get-the-proof-that-the-netherlands-are-an-dictatorschip-while-they-always-pointing-to-other-countries-like-poland-hungaria-syria-turkye-and-others
Shall we see tomorrow 19-7-2019 get the proof that the Netherlands are an dictatorschip, while they always pointing to other countries like Poland, Hungaria, Syria, Turkye and others!



Aan de rechter, Hoge-Raad, Raad van State,

Weet niet of u allen toestaat dat rechter mr. R. A, roepnaam Mieke Dudok van Heel, van u vonnis mag wijzen, terwijl ze wettelijk is gewraakt, ook de wrakingskamer wettelijk is gewraakt, waarbij deze leden zelfs hebben besloten over hun eigen wraking, wat dus laat zien dat de rechtstaat en rechtspraak in nederland geheel niet aan hun eigen wetten.
Dus wat impliciet inhoudt dat nederland geen rechtstaat is, maar feitenlijk een dictatuur is, terwijl nederland altijd wijst naar andere landen zoals Hongarije, Polen, Turkije, Syria wijzen dat men daar niet het rechtsysteem niet op orde is, men beschuldigd deze landen dat men niet wetten naleefd en het dictatoriale handelswijze naleven.
Hoe kan men wijzen op andere landen, als men zelfs erger is en handeld, terwijl alle organisaties welke met de rechtsgang belast zijn zoals HogeRaad en Raad van State van deze handelingen op de hoogte zijn gesteld en geen actie ondernemen om de rechtsgang te garanderen.
Mocht u toelaten dat rechter Amsterdam mag vonnis wijzen, dan wil ik ook het onwettige en illegale vonnis hebben per mail, omdat ik afgeschermd adres heb verkregen, met behulp van Eberhard van der Laan, de overleden burgemeester Amsterdam, welke zag hoe u allen met klokkenluiders omgaat, maar ook de wettelijke klokkenluidersbescherming niet naleefd.
Terwijl men in Europe heeft besloten dat klokkenluiders beschermd dienen te worden, zoals u allen behoort te weten, geld de europese wetgevingen en de verdragen van rechten van de mens boven de nederlandse wetgeving, wanneer gaat u zich daar eens aan houden?!
De HogeRaad heeft beslist namelijk dat deurwaarders e.d. stukken op het GBA adres moeten sturen, wat in feite bij mij is Elisabeth Wolfstraat 2, Amsterdam, terwijl ik op flierbosdreef woon, maar mijn adres dubbel beveiligd is in opdracht van Eberhard van der Laan.
https://linkeddata.overheid.nl/front/portal/document-viewer?ext-id=ECLI:NL:PHR:2019:484
Het dagvaardingsexpoot is niet gegaan naar mijn briefadres, niet in deze zaak als in de vorige zaak, waarbij de deurwaarder al zijn wettelijke taken verzaakt heeft, wat ik in eerdere zaak al gemeld had, dat deze het exploot in de hal heeft gegooid, waar ik feitenlijk woon, terwijl ik ook nog thuis was, maar hij had nagelaten om deze in persoon uit te reiken, zoals in wet staat.
Nu het onwettige en illegale vonnis, als deze toch gewezen word, terwijl de rechter in deze zaak wettig is gewraakt en ook de wrakingskamer ook wettelijk is gegaan, zal ik nimmer op tijd het onwettige en illegale vonnis tijdig hebben, maar laat ook zien dat de rechtstaat in feite een dictatuur is, dus waarbij altijd het dictatoriaal handelen zal plaatsvinden in de verwachtingen.
Mochten zowel de Hoge-Raad en Raad van State dit toelaten door de rechtbank Amsterdam dan wil ik graag dit hebben zowel op mijn afgescherrmde adres, vanwege veiligheid, omdat er zoveel lekkende ambtenaren zijn, welke banden hebben met internationale criminele, waarvoor Eberhard van der Laan mij hielp aan de veiligheid, dubbel afgeschermd adres.

met vriendelijke groeten  Niels

With kind regards Niels