he #Coverup from #Dutch#Parliament and #Government, locale gov. and #judges even #courthouse (https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/11/25/the-dutch-fraud-judge-courthouse-justice-lawers/ …) coverup #HumanRight, #ChildRight, and #violations against #Humanity.
See twitter

violations
agianst humanrights, humanity done by dutch government parliament, they
never respect laws and constitutions, even not european
whistleblowersprotectionlawsparticulierdetectiverecherchebureau@outlook.comMa 15-7-2019 2:57
Amsterdam 14-7-2019 om uur
Dat college B&W en raadsleden de brandveiligheid en
bouwbesluiten van het gebouw niet heeft gecontroleerd aan de
Flierbosdreef 2-12 te Amsterdam is al zeer ernstig te noemen, immers
woonde hier meer dan 60 personen in het pand.
Deed melding op 17-10-2017, maar men deed niks onder leiding
destijds van K. H. Ollongren, die het stokje had overgenomen september
2017 van Eberhard van der Laan, door zijn ziekte en dat deze op zijn
sterfbed lag.
https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/12/19/brandveiligheid-sommige-ruimten-flierbosdreef-2-12-ernstig-in-gevaar
Door mijn melding aan college van B&W te amsterdam en de
raadsleden, laat zien van onbehoorlijk bestuur, plus dat men niet waakt
over de veiligheid van de bewoners van de stad, wat wel hun taak is als
bestuurders van de stad.
Het collegebestuur Amsterdam en/of raadsleden kan ook zijn die
corrupte lobbyist van Camelot, heeft deze melding wel doorgegeven aan de
verhuurder Camelot, immers kreeg ik een opzegging van huur in elkaar
geflanst op 20-10-2017.
In verkiezingstijd kreeg ik een mail van Jonas van Lammeren van de
Partij van de Dieren, welke partij alleen maar is opgericht omdat dieren
mishandelingen altijd wel aanslaan, daarom begon Marianne Thieme ooit
deze partij, zodat ze haar nu inmiddels ex
Jaap Korteweg kon voorzien van goede deal met Unilever, inzake de
vegetarische slager.
Ook partij Denk kreeg ik een reactie van in verkiezingstijd maart
2018, maar na de verkiezingen kreeg ik een radiostilte, de raadsleden
zitten er alleen voor hun eigen salaris, welke in Amsterdam wel meer is
dan € 2.352,29 buiten de verdere bedragen.
https://wetten.overheid.nl/BWBR0041752/2019-01-01
Het extreme ex-raadslid Rutger Groot Wassink was op de hoogte
gesteld van brandonveilige situatie, werd wethouder o.a.
verantwoordelijk voor uitkering, heeft wraak genomen toen hij in mei
2018 beedigd werd, de uitkering leverd veel problemen op, zelfs
na september 2018 kwam deze niet meer op mijn bankrekening, ook nadat
ik eigen bankrekening heb doorgegeven word deze niet gestort.
https://www.dagelijksestandaard.nl/2018/03/amsterdamse-groenlinks-leider-groot-wassink-ontmaskerd-steunde-extremistenclub-die-gewelddadige-revolutie-wilde
Omdat corrupt en niet integere college van B&W en raadsleden,
toekijken en niet de taken serieus nemen, terwijl ze een
voorbeeldfunctie hebben, doen ambtenaren zelfde handelen, zoals niet
integer zijn, liegen en bedriegen, maar ook mensen welke zaken
aankaarten
zo schade toe brengen, dat men ook mensenrechten schenden, met alle
gevolgen van dien, de nationale overheid, de 150 leden eerste kamer en
75 in de tweede kamer kijken er van weg, wat ze al meer dan 10 jaar
doen.
Ook de leden van de Raad van State en Hoge-Raad doen zelfde zoal
Maarten Feteris en Jos Sivis, men heeft liever dat mensen zelf het heft
in handen nemen, met alle verstrekkende gevolgen van dien, maar als er
een actie komt van een burger vinden ze het
gek en gaan huilen, maar gelukkig zullen ze niet elke zaak kunnen
oplossen, zodat er ook burgers een goede zaken kunnen doen, wat ik
afkeur, maar wel begrijp, want burgers worden tot uiterste gedreven.
Omdat ik al klokkenluider ben van misstanden en strafbare feiten
gepleegd door overheid zelf en “koningshuis” zou ik
klokkenluidersbescherming moeten verkrijgen, maar enige wat nederlandse
overheid doen, is mij sinds de grootste melding van fraude
“koningshuis-lid”
Bernhard van Vollenhove met zijn koeriersbedrijf Ritsen, mij en mijn
ex-gezin(kinderen en pleegkind in 2005) kapot maken, ook de 13 zaken
welke ik had, na mijn melding in 1991.
Komt door de tentakels de bemoeienis van Bernhard sr. de schavuit
en zijn dochter Beatrix welke toen “koningin” was, de bemoeienissen van
o.a. Bernhard sr. en Beatrix zijn wel later duidelijk geworden in
meerdere zaken.
Waardoor ik ook Willem-Alexander aansprakelijke voor heb moeten stellen in 2015,
https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/11/27/sovereign-declare-1977-by-wilhelmina-sent-remember-1980-beatrix-2014-sent-remember-willem-alexander-dutch-fakeroyals-government-parliament waar de gehele nationale overheid ook van op de hoogte gesteld.
De advocaat welke ik gevonden had om de zaak tegen het konningshuis
over te nemen en te doen in 2014, Hayder Zengin nam de zaak aan in
2014, maar in 2015 werd hij vermoord, de daders zullen nimmer gevonden
worden, die liggen op het kerkhof, of men moet
weer iemand inhuren om de schuld op zich te nemen, netzo als Folkert
van de Graaf, inzake Pim.
In de jaren 1974 deed ik melding van insest en misbruik vanaf baby
af aan door mijn “vader-verwekker” bij dependance ministerie Herengracht
te Den-Haag werd weggestuurd als 13-jarige, het moest onder vloerkleed
geveegd worden, dat mijn “vader” welke voorheen
beroepssoldaat was in een hogere functie op vliegbassis ook al mis en
gebruik maakte van Milva en Marva en zo weggepromoveerd werd vliegbassis
Leeuwarden naar Den-Haag.
Ook op kleuterschool werd ik misbruikt, maar omdat mijn “vader”
gelukkig wegging bij mijn moeder in 1964 moest ik 3 maanden per jaar in
kindertehuis per jaar, waar misbruik ook doorging door de nonnen in
egmond aan zee.
https://www.hotforum.nl/forum/index.php?name=vakantiekolonie&go=onderwerp&id=432757&subject=huize-st-joseph-egmond-aan-zee
]/& onder de namen anoniempje(23-06-13 14:26), Niels(28-01-14
00:30), me(10-06-14 17:17), slachtoffer ( stichting klokk 4-07-14
18:12), slachtoffer(16-07-14 12:46), slachtoffer(29-04-15 21:29),
@3X6prophet.
Zie ook https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/10/20/where-ever-roman-catholic-church-rcc-rkk-goyou-find-childabuse-childmolest-pontifex-metoo
Er was een vrouw welke een ondersteunende verklaring wilde geven,
maar die was zo geschokt en in de dissociaties(herbelevingen dat ze dit
niet kon doen toen die tijd, waardoor ik geen ondersteuningsverklaring
had, waardoor men niet mijn schade wilden vergoeden,
zoals min. 100.000,oo was, maar men wilde maar 3.500,00 geven naderhand
als aflaat, d Deetman-comissie stelde al niks voor maar verdere
afhandeling ook niet.
Doordat ik insest en misbruikslachtoffer ben van baby af aan, heeft
dat mij tot heden veel schade opgeleverd, nu nog steeds heb ik daar
last van in dagelijks leven en functioneren, dat ik dan ook nog hoge
functionarissen nederland moet tegenkomen welke
in een amsterdams circuit zaten in de jaren 80, welke ik ook heb
gemeld, maar zowel de politie, justitie en nationale overheid keken er
van weg, vanwege dat o.a. Friso in onderzoek naar voren kwam
http://www.hethaagsecomplot.nl/doc/rolodex.pdf .
Zie mijn schrijven daar omdat nationale overheid steeds sites van mij met alle bewijzen uit de lucht haalde.
https://www.boublog.nl/2012/11/08/een-wondelijke-link-naar-het-rolodex-onderzoek
en
https://www.boublog.nl/2012/11/08/een-wondelijke-link-naar-het-rolodex-onderzoek/comment-page-2/#comments
doordat een oom van mij werkte als operator op de wallen 7 dagen per
week(bijnaam Piet met de tassen), kwam ik regelmatig op de wallen, want
hij was
een van de weinige waar ik contact mee had in de familie,
waarschijnlijk omdat hij op dezelfde dag geboren is nml 27-9.
Zie de bijdrage van mij op boublog onder de namen: Whistleblower1974 en @ProphetWhistle1.
Doordat ik niet tegen onrecht kan in welke vorm dan ook heb ik ook
in september 2018 gereageerd toen criminele rechtbank amsterdam de
armeense kinderen uit wilde zetten en Harbers s’avonds in programma
vertelde dat de kinderen land uit moesten, dat laat
weer structureel zien dat nederlandse overheid en hun personeelsleden
het niet zo nauw nemen met wetten en verdragen in dit geval
kinderrechten, terwijl nederland deze wel ondertekend hebben.
De clown welke medeverantwoordelijk is voor alle fakenews van MH17
Frans Timmermans mocht na grove fout met maskers en de beschuldiging dat
mensen direct daar spullen stalen weg naar europesche parlement, dat
hij later stelt in twitter dat klokkenluiders
beschermd moeten worden en dat nederland de wet
klokkenluidersbescherming hebben aangenomen is alleen een wet, waar ze
zich nimmer aan houden zelf.
De wet klinkt leuk, ook de oplichter sp ronald van Raak welke
zogenaamd klokkenhuis oprichtte en daar jaren mee bezig was, om zijn
afweizgheid te verbloemen in de kamer, immers had deze nu een leuk
excuus, klokkenluidershuis kostte 19 miljoen maar heeft
geen enkele zaak gedaan.
Jan Marrijnissen SP beloofde mij al bescherming in 1997, toen ik in
Leidschendam woonde, waar wethouder Gregor Rensen mij kapot wilde
maken, welke verantwoordelijk was voor wijk Prinsenhof
https://www.hetkrantje-online.nl/nieuws/actueel/39706/afscheidsbezoek-gregor-rensen?redir).
Jan beloofde plaatselijke SP langs te sturen dhr den Ouden, maar
dat gebeurde niet, het college B&W en raadsleden
Leidschendam-Voorburg liepen voorbij aan de verklaring van arts/psy A.
Kramer, welke stelde dat ik niet tegen prikkels kon en de criminele
woningbouwvereniging Vidomes mij moest een andere woning geven en mij
helpen met verhuizen, maar dat gebeurde niet.
Omdat de invloed van Beatrix zo sterk was, was de corrupte
rechtbank denhaag ook zo erg om mij eerst bijna gehele jaar buiten mijn
woning te plaatsen en als klap op de vuurpijl mijn huurcontract Prins
Johan Willem Frisolaan 203 te ontbinden, terwijl ik
geen huurachterstand had, geen overlast gaf, maar alleen maar
klokkenluider was.
SP Brielle (
https://www.petitie24.nl/petitie/148/college-benw-en-raadsleden-hebben-schijt-aan-wet-en-verdragen)
maakte het nog erger in 2012 en 2013 ze lieten me achter op klein
zeilbootje 2 winters lang met temparaturen van -21 graden, zonder hulp,
zorg, hart en longmedicatie,
uitkering, dat Gregor Rensen de fouten niet wil herstellen toen hij
burgemeester werd, is een ding, maar dat deze criminele burgemeester in
2018 heeft meegewerkt aan diefstal van mijn zeilboot eos is erg.
Ook Lilian Marrijnissen is erg, het stuk wat ik had geschreven over Brielle en haar vader liet ze weghalen van de site
https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/10/25/locale-government-brielle-dont-respect-humanrights-national-know-as-well
/ , de sensuur van criminele staten-generaal
https://evrm.home.blog/2019/06/11/lilian-marijnissen-haar-vader-johannes-guillaume-christianus-andreas-marijnissen-aansprakelijk-gesteld-op-8-2-2019-waarna-ze-stuk-site-liet-op-zwart-liet-zetten
Sinds jaren 80 werd er al ingezet door Beatrix om mij lastig te
maken, sinds 1986 werd het erger, na melding fraude Bernhard van
Vollenhove werd het ernstig in 1991,1997 werd leidschendam college
ingezet, in 2009 ingezet rechtbank DenHaag in 2010 gebruikte
men de puppet Ferd Crone (welke aansprakelijk werd gesteld eind 2010,
waarop deze mij liet arresteren 30juni2011, 3 maanden voorarrest, in
2012 vrijgesproken), in Brielle 2012 Betty van Viegen en Wilbert
Borgonen CDA, Deurne Hilco Mak, toen Eberhard te ziek
was zette men K. H. Ollongren in, daarna J.J. van Aartsen, nu Halsema
en Groot-Wassink.
Begin 2010 liet men mij mishandelen door politie Leeuwarden, nadat
politie leeuwarden hoorde dat ik aangifte wilde doen, kon geen aangifte
doen, maakte afspraak in Rotterdam, maar toen ik er aankwam, wilde men
mij niet helpen, dit was in de avond, men
liet mij wel komen vanuit Leeuwarden.
Doordat ze mij rot behandelde wat overging in bedreigingen van
politie Rotterdam, waarop ik wachte op burgemeester Aboutaleb de
volgende ochtend, maar deze ondernam geen actie, beloning Aboutaleb hij
mocht in 2016 op bilderberg congress aanschuiven.
Ook was Aboutaleb op de hoogte gesteld wat er gebeurde in Brielle
mensenrechten schendingen maar hij keek er van weg 2012 en 2013.
In 2010 liet men elke keer politie inbreken in mijn gehuurde
woning, bredeplaats 1, te Leeuwarden om bewijzen weg te halen, gedeelte
wat ik nog had, nadat eerder in Leidschendam mijn inboedel nimmer meer
teruggegeven werd, toen vidomes zgn de inboedel
had opgeslagen.
Ook de afspraak welke ik maakte in Den-Haag op hoofdbureau, verliep
slecht, maar daar zat die criminele burgemeester welke corrupt was J.
J. van Aartsen, dus de politie had een vrijbrief, zoals men nog steeds
heeft.
Wat men verder deed vele sites https://klokkenluiders2013.wordpress.com
welke met bewijzen vol stonden uit de lucht halen, twitters zorgen
dat ik daar niet meer kon schrijven zoals @klokluiders, daarna weer
andere op zwart zetten zoals @Prophet3X6 en
@3X6Prophet.
Wat gaat men doen om mij als klokkenluider te beschermen, zoals de
klokkenluiderswet stelt, want Eberhard van der Laan beloofde mij hulp en
veiligheid te bieden, deze nodigde mij uit in Amsterdam te komen in
2014 waar ik aankwam zonder geld op 30-9-2016.
De wet klokkenluidersbescherming geregeld in europa geld hier in
nederland niet, zelfs timmermans keken weg van de interne klokkenluider
Roellie Post
http://www.roeliepost.com/ welke bij de EU-comissie werkte, na
melding van de adoptiefraude, waarbij ze geen eens de hoofdpersonen
noemde nederland als grootste spil, werd ze kapot gemaakt als
klokkenluider, mede door Timmermans.
https://camelotantikraak.home.blog
https://evrm.home.blog
https://www.youtube.com/channel/UCRiSfTpuS7OScTe_by0oyLg
https://whistleblower4blog.wordpress.com
https://www.google.com/search?ei=GDkrXaTACc6ZsAeFt6jIDA&q=whistleblower4blog+camelot
met vriendelijke groeten
N. L. S. Jepsen
particulier detective recherchebureau POB311


























