The Coverup from Dutch Parliament and Government, locale gov. and judges even courthouse coverup HumanRight, ChildRight, and violations against Humanity.

he #Coverup from #Dutch#Parliament and #Government, locale gov. and #judges even #courthouse (https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/11/25/the-dutch-fraud-judge-courthouse-justice-lawers/ …) coverup #HumanRight, #ChildRight, and #violations against #Humanity.

See twitter

violations agianst humanrights, humanity done by dutch government parliament, they never respect laws and constitutions, even not european whistleblowersprotectionlawsparticulierdetectiverecherchebureau@outlook.comMa 15-7-2019 2:57 Amsterdam 14-7-2019 om uur

Dat college B&W en raadsleden de brandveiligheid en bouwbesluiten van het gebouw niet heeft gecontroleerd aan de Flierbosdreef 2-12 te Amsterdam is al zeer ernstig te noemen, immers woonde hier meer dan 60 personen in het pand.
Deed melding op 17-10-2017, maar men deed niks onder leiding destijds van K. H. Ollongren, die het stokje had overgenomen september 2017 van Eberhard van der Laan, door zijn ziekte en dat deze op zijn sterfbed lag.
https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/12/19/brandveiligheid-sommige-ruimten-flierbosdreef-2-12-ernstig-in-gevaar
Door mijn melding aan college van B&W te amsterdam en de raadsleden, laat zien van onbehoorlijk bestuur, plus dat men niet waakt over de veiligheid van de bewoners van de stad, wat wel hun taak is als bestuurders van de stad.

Het collegebestuur Amsterdam en/of raadsleden kan ook zijn die corrupte lobbyist van Camelot, heeft deze melding wel doorgegeven aan de verhuurder Camelot, immers kreeg ik een opzegging van huur in elkaar geflanst op 20-10-2017.

In verkiezingstijd kreeg ik een mail van Jonas van Lammeren van de Partij van de Dieren, welke partij alleen maar is opgericht omdat dieren mishandelingen altijd wel aanslaan, daarom begon Marianne Thieme ooit deze partij, zodat ze haar nu inmiddels ex Jaap Korteweg  kon voorzien van goede deal met Unilever, inzake de vegetarische slager.

Ook partij Denk kreeg ik een reactie van in verkiezingstijd maart 2018, maar na de verkiezingen kreeg ik een radiostilte, de raadsleden zitten er alleen voor hun eigen salaris, welke in Amsterdam wel meer is dan € 2.352,29 buiten de verdere bedragen.
https://wetten.overheid.nl/BWBR0041752/2019-01-01

Het extreme ex-raadslid Rutger Groot Wassink was op de hoogte gesteld van brandonveilige situatie, werd wethouder o.a. verantwoordelijk voor uitkering, heeft wraak genomen toen hij in mei 2018 beedigd werd, de uitkering leverd veel problemen op, zelfs na september 2018 kwam deze niet meer op mijn bankrekening, ook nadat ik eigen bankrekening heb doorgegeven word deze niet gestort.
https://www.dagelijksestandaard.nl/2018/03/amsterdamse-groenlinks-leider-groot-wassink-ontmaskerd-steunde-extremistenclub-die-gewelddadige-revolutie-wilde
Omdat corrupt en niet integere college van B&W en raadsleden, toekijken en niet de taken serieus nemen, terwijl ze een voorbeeldfunctie hebben, doen ambtenaren zelfde handelen, zoals niet integer zijn, liegen en bedriegen, maar ook mensen welke zaken aankaarten zo schade toe brengen, dat men ook mensenrechten schenden, met alle gevolgen van dien, de nationale overheid, de 150 leden eerste kamer en 75 in de tweede kamer kijken er van weg, wat ze al meer dan 10 jaar doen.
Ook de leden van de Raad van State en Hoge-Raad doen zelfde zoal Maarten Feteris en Jos Sivis, men heeft liever dat mensen zelf het heft in handen nemen, met alle verstrekkende gevolgen van dien, maar als er een actie komt van een burger vinden ze het gek en gaan huilen, maar gelukkig zullen ze niet elke zaak kunnen oplossen, zodat er ook burgers een goede zaken kunnen doen, wat ik afkeur, maar wel begrijp, want burgers worden tot uiterste gedreven.

Omdat ik al klokkenluider ben van misstanden en strafbare feiten gepleegd door overheid zelf en “koningshuis” zou ik klokkenluidersbescherming moeten verkrijgen, maar enige wat nederlandse overheid doen, is mij sinds de grootste melding van fraude “koningshuis-lid” Bernhard van Vollenhove met zijn koeriersbedrijf Ritsen, mij en mijn ex-gezin(kinderen en pleegkind in 2005) kapot maken, ook de 13 zaken welke ik had, na mijn melding in 1991.
Komt door de tentakels de bemoeienis van Bernhard sr. de schavuit en zijn dochter Beatrix welke toen “koningin” was, de bemoeienissen van o.a. Bernhard sr. en Beatrix zijn wel later duidelijk geworden in meerdere zaken.
Waardoor ik ook Willem-Alexander aansprakelijke voor heb moeten stellen in 2015, https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/11/27/sovereign-declare-1977-by-wilhelmina-sent-remember-1980-beatrix-2014-sent-remember-willem-alexander-dutch-fakeroyals-government-parliament waar de gehele nationale overheid ook van op de hoogte gesteld.
De advocaat welke ik gevonden had om de zaak tegen het konningshuis over te nemen en te doen in 2014, Hayder Zengin nam de zaak aan in 2014, maar in 2015 werd hij vermoord, de daders zullen nimmer gevonden worden, die liggen op het kerkhof, of men moet weer iemand inhuren om de schuld op zich te nemen, netzo als Folkert van de Graaf, inzake Pim.

In de jaren 1974 deed ik melding van insest en misbruik vanaf baby af aan door mijn “vader-verwekker” bij dependance ministerie Herengracht te Den-Haag werd weggestuurd als 13-jarige, het moest onder vloerkleed geveegd worden, dat mijn “vader” welke voorheen beroepssoldaat was in een hogere functie op vliegbassis ook al mis en gebruik maakte van Milva en Marva en zo weggepromoveerd werd vliegbassis Leeuwarden naar Den-Haag.
Ook op kleuterschool werd ik misbruikt, maar omdat mijn “vader” gelukkig wegging bij mijn moeder in 1964 moest ik 3 maanden per jaar in kindertehuis per jaar, waar misbruik ook doorging door de nonnen in egmond aan zee.
https://www.hotforum.nl/forum/index.php?name=vakantiekolonie&go=onderwerp&id=432757&subject=huize-st-joseph-egmond-aan-zee
]/& onder de namen anoniempje(23-06-13 14:26), Niels(28-01-14 00:30), me(10-06-14 17:17), slachtoffer ( stichting klokk 4-07-14 18:12), slachtoffer(16-07-14 12:46),  slachtoffer(29-04-15 21:29), @3X6prophet.
Zie ook  https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/10/20/where-ever-roman-catholic-church-rcc-rkk-goyou-find-childabuse-childmolest-pontifex-metoo
Er was een vrouw welke een ondersteunende verklaring wilde geven, maar die was zo geschokt en in de dissociaties(herbelevingen dat ze dit niet kon doen toen die tijd, waardoor ik geen ondersteuningsverklaring had, waardoor men niet mijn schade wilden vergoeden, zoals min. 100.000,oo was, maar men wilde maar 3.500,00 geven naderhand als aflaat, d Deetman-comissie stelde al niks voor maar verdere afhandeling ook niet.

Doordat ik insest en misbruikslachtoffer ben van baby af aan, heeft dat mij tot heden veel schade opgeleverd, nu nog steeds heb ik daar last van in dagelijks leven en functioneren, dat ik dan ook nog hoge functionarissen nederland moet tegenkomen welke in een amsterdams circuit zaten in de jaren 80, welke ik ook heb gemeld, maar zowel de politie, justitie en nationale overheid keken er van weg, vanwege dat o.a. Friso in onderzoek naar voren kwam
http://www.hethaagsecomplot.nl/doc/rolodex.pdf .
Zie mijn schrijven daar omdat nationale overheid steeds sites van mij met alle bewijzen uit de lucht haalde.
https://www.boublog.nl/2012/11/08/een-wondelijke-link-naar-het-rolodex-onderzoek en https://www.boublog.nl/2012/11/08/een-wondelijke-link-naar-het-rolodex-onderzoek/comment-page-2/#comments doordat een oom van mij werkte als operator op de wallen 7 dagen per week(bijnaam Piet met de tassen), kwam ik regelmatig op de wallen, want hij was een van de weinige waar ik contact mee had in de familie, waarschijnlijk omdat hij op dezelfde dag geboren is nml 27-9.
Zie de bijdrage van mij op boublog onder de namen: Whistleblower1974 en @ProphetWhistle1.
Doordat ik niet tegen onrecht kan in welke vorm dan ook heb ik ook in september 2018 gereageerd toen criminele rechtbank amsterdam de armeense kinderen uit wilde zetten en Harbers s’avonds in programma vertelde dat de kinderen land uit moesten, dat laat weer structureel zien dat nederlandse overheid en hun personeelsleden het niet zo nauw nemen met wetten en verdragen in dit geval kinderrechten, terwijl nederland deze wel ondertekend hebben.

De clown welke medeverantwoordelijk is voor alle fakenews van MH17 Frans Timmermans mocht na grove fout met maskers en de beschuldiging dat mensen direct daar spullen stalen weg naar europesche parlement, dat hij later stelt in twitter dat klokkenluiders beschermd moeten worden en dat nederland de wet klokkenluidersbescherming hebben aangenomen is alleen een wet, waar ze zich nimmer aan houden zelf.
De wet klinkt leuk, ook de oplichter sp ronald van Raak welke zogenaamd klokkenhuis oprichtte en daar jaren mee bezig was, om zijn afweizgheid te verbloemen in de kamer, immers had deze nu een leuk excuus, klokkenluidershuis kostte 19 miljoen maar heeft geen enkele zaak gedaan.
Jan Marrijnissen SP beloofde mij al bescherming in 1997, toen ik in Leidschendam woonde, waar wethouder Gregor Rensen mij kapot wilde maken, welke verantwoordelijk was voor wijk Prinsenhof https://www.hetkrantje-online.nl/nieuws/actueel/39706/afscheidsbezoek-gregor-rensen?redir).
Jan beloofde plaatselijke SP langs te sturen dhr den Ouden, maar dat gebeurde niet, het college B&W en raadsleden Leidschendam-Voorburg liepen voorbij aan de verklaring van arts/psy A. Kramer, welke stelde dat ik niet tegen prikkels kon en de criminele woningbouwvereniging Vidomes mij moest een andere woning geven en mij helpen met verhuizen, maar dat gebeurde niet.
Omdat de invloed van Beatrix zo sterk was, was de corrupte rechtbank denhaag ook zo erg om mij eerst bijna gehele jaar buiten mijn woning te plaatsen en als klap op de vuurpijl mijn huurcontract Prins Johan Willem Frisolaan 203 te ontbinden, terwijl ik geen huurachterstand had, geen overlast gaf, maar alleen maar klokkenluider was.
SP Brielle ( https://www.petitie24.nl/petitie/148/college-benw-en-raadsleden-hebben-schijt-aan-wet-en-verdragen) maakte het nog erger in 2012 en 2013 ze lieten me achter op klein zeilbootje 2 winters lang met temparaturen van -21 graden, zonder hulp, zorg, hart en longmedicatie, uitkering, dat Gregor Rensen de fouten niet wil herstellen toen hij burgemeester werd, is een ding, maar dat deze criminele burgemeester in 2018 heeft meegewerkt aan diefstal van mijn zeilboot eos is erg.
Ook Lilian Marrijnissen is erg, het stuk wat ik had geschreven over Brielle en haar vader liet ze weghalen van de site https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/10/25/locale-government-brielle-dont-respect-humanrights-national-know-as-well
/ , de sensuur van criminele staten-generaal https://evrm.home.blog/2019/06/11/lilian-marijnissen-haar-vader-johannes-guillaume-christianus-andreas-marijnissen-aansprakelijk-gesteld-op-8-2-2019-waarna-ze-stuk-site-liet-op-zwart-liet-zetten

Sinds jaren 80 werd er al ingezet door Beatrix om mij lastig te maken, sinds 1986 werd het erger, na melding fraude Bernhard van Vollenhove werd het ernstig in 1991,1997 werd leidschendam college ingezet, in 2009 ingezet rechtbank DenHaag in 2010 gebruikte men de puppet Ferd Crone (welke aansprakelijk werd gesteld eind 2010, waarop deze mij liet arresteren 30juni2011, 3 maanden voorarrest, in 2012 vrijgesproken), in Brielle 2012 Betty van Viegen en Wilbert Borgonen CDA, Deurne Hilco Mak, toen Eberhard te ziek was zette men K. H. Ollongren in, daarna J.J. van Aartsen, nu Halsema en Groot-Wassink.

Begin 2010 liet men mij mishandelen door politie Leeuwarden, nadat politie leeuwarden hoorde dat ik aangifte wilde doen, kon geen aangifte doen, maakte afspraak in Rotterdam, maar toen ik er aankwam, wilde men mij niet helpen, dit was in de avond, men liet mij wel komen vanuit Leeuwarden.
Doordat ze mij rot behandelde wat overging in bedreigingen van politie Rotterdam, waarop ik wachte op burgemeester Aboutaleb de volgende ochtend, maar deze ondernam geen actie, beloning Aboutaleb hij mocht in 2016 op bilderberg congress aanschuiven.
Ook was Aboutaleb op de hoogte gesteld wat er gebeurde in Brielle mensenrechten schendingen maar hij keek er van weg 2012 en 2013.
In 2010 liet men elke keer politie inbreken in mijn gehuurde woning, bredeplaats 1, te Leeuwarden om bewijzen weg te halen,  gedeelte wat ik nog had, nadat eerder in Leidschendam mijn inboedel nimmer meer teruggegeven werd, toen vidomes zgn de inboedel had opgeslagen.
Ook de afspraak welke ik maakte in Den-Haag op hoofdbureau, verliep slecht, maar daar zat die criminele burgemeester welke corrupt was J. J. van Aartsen, dus de politie had een vrijbrief, zoals men nog steeds heeft.

Wat men verder deed vele sites  https://klokkenluiders2013.wordpress.com  welke met bewijzen vol stonden uit de lucht halen, twitters zorgen dat ik daar niet meer kon schrijven zoals @klokluiders, daarna weer andere op zwart zetten zoals @Prophet3X6 en
@3X6Prophet.

Wat gaat men doen om mij als klokkenluider te beschermen, zoals de klokkenluiderswet stelt, want Eberhard van der Laan beloofde mij hulp en veiligheid te bieden, deze nodigde mij uit in Amsterdam te komen in 2014 waar ik aankwam zonder geld op 30-9-2016. De wet klokkenluidersbescherming geregeld in europa geld hier in nederland niet, zelfs timmermans keken weg van de interne klokkenluider Roellie Post http://www.roeliepost.com/ welke bij de EU-comissie werkte, na melding van de adoptiefraude, waarbij ze geen eens de hoofdpersonen noemde nederland als grootste spil, werd ze kapot gemaakt als klokkenluider, mede door Timmermans.


https://camelotantikraak.home.blog

https://evrm.home.blog

https://www.youtube.com/channel/UCRiSfTpuS7OScTe_by0oyLg
https://whistleblower4blog.wordpress.com
https://www.google.com/search?ei=GDkrXaTACc6ZsAeFt6jIDA&q=whistleblower4blog+camelot



met vriendelijke groeten

N. L. S. Jepsen
particulier detective recherchebureau POB311

Afdekken mensenrechten door o.a. Odile Verhaar van mensenrechten organisatie al sinds 2013,

Gelukkig ga ik wel verder als klokkenluider van misstanden en strafbare feiten gepleegd door overheid zelf en het koningshuis.

I’ll sent an declaration in 2015 to “king” Willem Alexander, for all damage, with an 1.000.000,oo in advange.

But in amsterdam they stop to pay benefits after 9-2018, when i sent the mail over the children .

Odile Verhaar de organisatie van jouw dekt alles af, ook dat Brielle in 2012/2013 mij zonder hart long en andere medicatie, maar ook zonder inkomsten en eten, achterlieten op zeilbootje EOS, welke t.o. het stadhuis lag, zelfs met -21 lieten ze mij en ander persoon achter, je hebt destijds gekregen bijlage “openforum” van raadslid Nico van Jaarsveld Leiderdorp, waar hij tegen aan liep bij Brielle en overheid, heb je dat wel begrijpend gelezen?

Odile Verhaar from the fake Dutch organisation mensenrechten.nl HumanRights ………. not actions are protect this.

Als klap op de vuurpijl heeft brielle gemeente zeilboot gepikt en verkocht dan wel weggegeven in 2018, dus Brielle heeft je nodig verder afdekken, want dat is het enige wat jullie organisatie doen.

Met medeweten gemeente brielle is de boot afgegeven aan een persoon welke zei de eigenaar te zijn, maar vreemde is Siegfried is dezelfde persoon die aan mij zeilbootje verkocht destijds, de site waar die nu te koop staat .

Informatie is te verkrijgen via gemeente Brielle Kim Koppelaar telefoon 0181-471111, over de boot

The fraud off Dutch ´´royals“ with their puppets, like 225 members of State-Generaal, Hight Council Hoge-Raad, raad van state, the dictatorial behavior fraud since year 1576.

In the 6th and 7th centuries, the Frisian king owned the entire coastal area of the Netherlands, Germany and Denmark, but these were expelled/fighted by some of the so-called elite, through expansionism, Charles V, which had disastrous consequences for the friisians/frisians.

The birth of the Netherlands, in which the royal family worked in saddle.
An “elite” group from the Netherlands wanted to secure their money and future around 1581.
This was the reason they wanted to make a coup in Spain in order to take over the territory.
A plaque of abandonment was signed.
Because the VOC was needed in 1602, a sort of army was set up to carry out their actions.
This solved the problems of the people who opposed this action, the coup.
That is when the Eighty Years’ War in the Eighty Years’ War began, which began in 1568 and ended in 1648.
Stadholder William IV managed this area for the Philip II Spanish king.
The so-called elite first founded Union of Utrecht and Atrecht.
These were the actual preparations for the coup, on 6 January 1579.
On 23 January 1579 this was signed in full,
Because 17 regions had signed Pacification of Ghent 8-11-1576, because they wanted to prevent Spanish troops from coming.
When plan of coup by means of the plaque of abandonment on 26-7-1581 was signed by the states general, with which they had the associal family Habsburg family.
The German Habsburg family oppressed Austria and Hungary for a long time.
The German family wanted to dominate everything that you still see today, in many countries.
What you can see in the countries UK, the Netherlands, Belgium, Sweden, Norway, Denmark, there are supposedly all descendants of Charlemagne V.
Which destroyed all further royal houses, overthrown, because they wanted to have a group that could rule over the world, even with tactics of divide and rule.
The united eastern company which occupied many other countries, plus people murdered and chased away, such as the Indians in the USA / USA.
The country now called USA USA was then occupied by the netherlands, france and england/UK.
In 1757 a war started over the area in the country that is now called USA/UK Canada, in 1763 the 7 year war ended, France was forced to transfer the area they had in the USA/UK Canada to England/UK.
The expansion drive of the German family Habsburg, is enormous, during WWI they used tactics to destroy other eu royal houses, then came the queen in the Netherlands Wlhelmina who caused the biggest fraud, partly because she stated that she was a descendant of George1/Willem1\lodewijk, which she is not, but also can not be, because between Louis and Wilhelmina there are still people who were infertile.
That’s why Wilhelmina, Juliana, Beatrix refused to give DNA until 2010, which was covered by Jan Peter Balkenende, which K.H. Ollongren (ancestors Sweden), was allowed to sign in 2010, as deputy secretarris.
After signing Ollongren became after March 2010, the successor of Richard van Zwol, who in turn got a better position, by covering DNA fraud royal house, he was allowed to work at the Council of State (State Council, Department of Advice) 1 October 2017.
Where Ollongren then became alderman in Amsterdam, she was the first alderman to even attend the bilderberg group in 2016.

===============>

Old plane nr PH-KBX The airplane Boeing 737 with number BJJ PH-GOV come soon to #Greece #Coast Street #Doroufi(https://www.google.nl/maps/place/Doroufi+Kilados+213+00,+Griekenland/@37.402883,23.112482,310m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x149f96b2eb79a87b:0x68834f319a929abf!8m2!3d37.3969417!4d23.1094886), #Greece #Peloponnes, #Kranidi, #Ermionida https://www.youtube.com/watch?v=dgxrkrs7dco , because the “royals” go to their house overthere. wit boat an Osprey 38

===============>

In 6de en 7de eeuw bezat de frieze koning het gehele kustgebied nederland, duitsland, denenmarken, maar deze werden verdreven/bevochten door sommige zogenaamde elite, door uitbreidingsdrift, KarelV, wat desastreuze gevolgen had, voor de friisians/friezen.

Het onstaan van Nederland, waarbij het koningshuis zich in zadel gewerkt hebben.
Een “elite” groepje uit nederland wilde rond 1581 hun geld en toekomst veilig stellen.
Waardoor men een coup wilde plegen op Spanje om grondgebied toe teeigenen.
Men ondertekende een plakaat der Verlatinghe
Omdat men in 1602 de VOC nodig had, richtte men een soort leger om hun daden te plegen.
Deze loste de problemen op van de mensen die tegen deze actie waren, de coup.
Toen begon men de tachtig jarige oorlog in 80 jarige oorlog welke begon in 1568 en eindigde in 1648.
De stadhouder Willem IV beheerde voor de FilipII Spaanse koning dit gebied.
De zogenaamde elite deden eerst oprichten Unie van Utrecht en Atrecht.
Dit waren de feitenlijke voorbereidingen op de te plegen coup, op 6 januari 1579.
Op 23 januari 1579 werd dit geheel ondertekend,
Omdat 17 gewesten Pacificatie van Gent hadden ondertekend 8-11-1576, omdat deze wilden voorkomen dat spaanse troepen nog kwamen.
Toen plan van coup door middel van de plakaat der Verlatinge op 26-7-1581 getekend werd door de staten-generaal, waarmee ze de associale familie Habsburgse familie.
De duitse Habsburgse familie onderdrukte heel lang onder andere Oostenrijk en Hongarije.
Duitse familie wilde alles overheersen, wat je nu nog steeds ziet, bij veel landen.
Wat je kan zien aan de landen UK, Nederland, Belgie, Sweden, Noorwegen, Denenmarken, daar zijn zogenaamd alle nazaten Karel de Grote V.
Welke alle verdere koningshuizen hebben vernietigd, omver geworpen, want men wilde groepje hebben welke over de wereld kon regeren, zelfs met tactiek verdeel en heers.
Het verenigde oostindie companie welke vele andere landen hebben bezet, plus mensen hebben vermoord en weggejaagd, zoals onder andere de indianen in de USA/VS.
Het land wat nu heet USA\VS, waren toen ingenomen door nederland, frankrijk en engeland/UK.
In 1757 begon een oorlog om het gebied in het land wat nu USA/VS Canada heet, in 1763 eindigde de 7jarige oorlog, frankrijk werd gedwongen het gebied wat ze hadden in de USA/VS Canada over te dragen aan Engeland/UK.
De expansiedrift van de duitse familie Habsburg, is enorm, tijdens WWI heeft men tactiek ingezet om andere eu koningshuizen kapot te maken, toen kwam de koningin in Nederland Wlhelmina die de grootste fraude veroorzaakte, mede doordat ze stelde dat ze nazaat was van George1/Willem1\lodewijk, wat ze niet is, maar ook niet kan zijn, want tussen Lodewijk en Wilhelmina zitten nog personen welke onvruchtbaar waren.
Vandaar dat Wilhelmina, Juliana, Beatrix tot 2010 DNA weigerde om af te geven, wat afgedekt werd door Jan Peter Balkenende, welke K. H. Ollongren(voorouders Sweden), mocht ondertekenen in 2010, als plaatsvervangend secretarris.
Ollongren werd na ondertekening maart 2010, de opvolger van drs Richard van Zwol, welke op zijn beurt betere functie kreeg, door afdekken DNA-fraude koningshuis, hij mocht werken bij raad van State (staatsraad, Afdeling advisering) 1 oktober 2017.
Waar Ollongren daarna wethouder werd in Amsterdam, ze mocht als eerste wethouder zelfs aanwezig zijn bilderberg-groep in 2016.

https://whistleblower4blog.wordpress.com/2017/11/27/sovereign-declare-1977-by-wilhelmina-sent-remember-1980-beatrix-2014-sent-remember-willem-alexander-dutch-fakeroyals-government-parliament

When you go to the url , you can see in the text, many links to all stuff, so go with your mouse over the text.

#sovereign #declare 1977 by #Wilhelmina, #sent remember 1980 #beatrix, 2014 sent remember #willem-#alexander, #Dutch

[fake]

=”#royals”, #government/#parliament


From: privacy-mail@hotmail.com
To: postbus@kabinetvandekoning.nl
CC: klokkenluiders@hotmail.com; servicedesk.eb@sdu.nl; persvoorlichting@tweedekamer.nl; voorzitter@eerstekamer.nl; voorzitter@tweedekamer.nl

Subject: Confedential, Vertrouwelijk, Aan de heer W. A. Amsberg,

Date: Wed, 18 Jun 2014 14:36:59 +0200
Aan de heer W.A. van Amsberg en geadreseerde,

Na aanleiding dat ik gen ontvangst bevestiging heb gehad op mijn eerdere mail die ook per post is gegaan mei 2013, mei 2014, waardoor ik deze nogmaals stuur op 19 juni 2014, met copy van registratie op site.

Ik Nprivacy-voornaam van de familie privacy-achternaam hebben destijds mei 2010, uw moeder verwittigt van het ons soeverein mens zijn van vlees en bloed. Uw moeder mevr. B.W. Armgard heeft destijds niet gereageerd.

Ik wil u daarvan op de hoogte brengen, want we weten niet of u al die stukken heeft doorgekregen van uw moeder.
Verder zat daarbij een kennisgeving – verklaring van begrip en intentie, die verstuurd zijn, als u wilt willen wij u wel een kopij verstrekken, zodat u ook op de hoogte bent daarvan.

De tekst die verstuurd zijn had de strekking in de woorden:

Dhr. N. L. S, privacy-achternaam destijds (2010)wonende Bredeplaats 1 te Leeuwarden.

Had daarbij verstuurd mijn: Universal driver’s license as a sovereign person of flesh and blood, with number 19-LOVE-40, validity for lifetime.
Accompanied by sworn that I no danger on liver for other road users or people of flesh and blood
Born 27-09-1961 Leeuwarden, Netherlands.
And the rules out there anywhere in this universe will justify.
Creditor, Trustee and Author trading as © privacy-voornamenprivacy-achternaam.
And all derivatives there off.

Verder daarbij verstuurd mijn: Universal ID as a sovereign person of flesh and blood, with number 19-LOVE-40, validity for lifetime.
Have sworn that I shall use the name Nprivacy-voornaam off the family privacy-achternaam
Born 27-09-1961 Leeuwarden, Netherland.
Creditor, Trustee and Author trading as © privacy-voornamenprivacy-achternaam.
And all derivatives there off.

Ook daarbij verstuurd mijn: Universal Passport as a sovereign person of flesh and blood, with number 19-LOVE-40, validity for lifetime.
Have sworn that I shall use the name Nprivacy-voornaam off the family privacy-achternaam
Born 27-09-1961 Leeuwarden, Netherland.
Creditor, Trustee and Author trading as  © privacy-voornamenprivacy-achternaam.
And all derivatives there off.

Ook heb ik verstuurd mijn: Universal plates off motor verhicles, which can be used for all motor vehicles, so if there is a motor vehicle is, I as conscientious at Department of motor vehicles Financhien and guarantee fund in Rijswijk in Netherlands will pass, which motor vehicles on the road are going to end up or purchased.
Plates numbers 19-LOVE-40, validity for lifetime.
Have sworn that all the plates that i own, Nprivacy-voornaam off the family privacy-achternaam
Born 27-09-1961 Leeuwarden, Netherland.
Creditor, Trustee and Author trading as © privacy-voornamenprivacy-achternaam.
And all derivatives there off.

==================================================

Bij deze is de Kroon (van het Koninkrijk der Nederlanden) en haar onderdanen, ambtenaren en vertegenwoordigers door de soevereine Mens van Vlees en Bloed,
Nprivacy-voornaam ;
van de familie privacy-achternaam
medegedeeld en worden zij geacht op de hoogte te zijn
van het volgende(wat in de kennisgeving – verklaring van intentie stond vermeld:
Elke keer dat ik door een vertegenwoordiger van De Kroon aangehouden word, breng ik desbetreffende vertegenwoordiger dan wel De Kroon een bedrag in rekening van€ 500,- .

Voor het betreden van mijn privéterrein of het aanraken van mijn persoonlijke eigendommen door een vertegenwoordiger (dan wel ik opdracht) van De Kroon, breng ik desbetreffende vertegenwoordiger dan wel De Kroon een bedrag in rekening van €1000,- .

Voor het per ongeluk of met voorbedachten rade toebrengen van fysieke schade, het ongewenst aanraken van mijn lichaam of dat van een of meerdere mensen, welke ik vertegenwoordig door een vertegenwoordiger van De Kroon, breng ik desbetreffende vertegenwoordiger dan wel De Kroon een bedrag in rekening van tenminste €5000,- tot een maximum van
€500.000,-, afhankelijk van de zwaarte van het handelen .

Voor elk kwartier dat ik in hechtenis genomen word, dan wel gevangen gezet ben dan wel beroofd van mijn bewegingsvrijheid door een vertegenwoordiger van De Kroon, breng ik desbetreffende vertegenwoordiger van De Kroon een bedrag in rekening van €1000,- .

Voor elke minuut die ik staande gehouden word door een vertegenwoordiger van De Kroon, breng ik desbetreffende vertegenwoordiger dan wel De Kroon een bedrag in rekening van €100,- .

Voor elke vraag die mij gesteld wordt waarop een antwoord geëist wordt onder dreiging of onder elke willekeurige bedreiging met represailles door een vertegenwoordiger van De Kroon breng ik desbetreffende vertegenwoordiger dan wel De Kroon een bedrag in rekening van €200,-

In elke situatie, hierboven niet beschreven, ontstaan door enigerlei soort gedrag of interventie door een vertegenwoordiger van De Kroon jegens mij, heb ik het recht betreffende vertegenwoordiger dan wel De Kroon een ter plekke nader vast te stellen bedrag in rekening te brengen.
Word ik in dat recht belemmerd, dan zal dat bedrag tenminste €500,- bedragen.

Doordat ik sinds deze tijd veel hinder heb heb ervaren van uw ambtenaren (gemeente, ministeries, politieagenten),en  rechtbanken, gerechtshoven, hof van cassatie, gerechtsdeurwaarders, plus alle personen die uit naam van u (voorheen uw moeder) optreden wil ik u wel wijzen op de volgende punten, waarmee uw moeder akkoord is gegaan, door geen reactie te geven.

Hoop dat u  als Kroon (van het Koninkrijk der Nederlanden) en haar onderdanen, ambtenaren en vertegenwoordigers op de hoogte brengt van bovengenoemde.

Immers sinds ik ook een kopij heb overlegd in de gemeente Leeuwarden in mei 2010, kregen we veel last.

De burgemeester  van Leeuwarden was al in januari 2010 op de hoogte gesteld dat zowel zijn ambtenaren zowel gemeente ambtenaren en politie zich schuldig hebben gemaakt aan strafbare feiten, maar deed daar niks mee.

met vriendelijke groeten

Nprivacy-voornaam van de familie privacy-achternaam

cc klokkenluiders site, en een ieder waarvan aannemelijk is dat dit in belang is van de zaak of oplossing.

Zodat ook daar het bekend word dat ik al sinds 2010 soeverein ben, maar me niet heb willen laten registreren in het VN gebouw aan de Emmastraat 247 te Utrecht, doordat ik ook niet achter deze organisatie sta.

Particulier Detective Recherchebureau Idee-Fix (ger. Min. v. Justitie onder nummer POB 311)t.a.v. Directie.
p.s. Reply werkt niet graag opnieuw e-mailadres intypen, door de afscherming destijds door justitie gedaan.

Niets uit deze mail mag geopenbaard worden dan wel verspreidt op geen enkele wijze, komt deze mail toch onverhoopt op u server binnen meld dit dan bij u serverbeheerder, deze doet mail doorsturen naar sodom…gomorra@……..nl daarna verwijderd deze uit alle servers en ook uit de mail en de registers, zodat deze nergens meer staat.
Deze mail is alleen bestemd voor geadresseerde die waar de mail aan verstuurd is, mocht u toch de wetgeving overtreden dan ben ik genoodzaakt om de aangifte te doen van de strafbare feiten.
Omdat de rechter daarover kan oordelen in het land waar u zich bevind zoals bij mij bekend Nederland, ga ik van uit zonder tegenbericht vooraf.
De mail is verzonden en word als aangekomen beschouwd zodra deze verstuurd is, mocht er iets fout gaan dan verneem ik dat van de aanbieder van mijn mailaccount, zodat bijna zelfde is als postwet (alleen gaan er bij die aanbieders veel fout/mis).
Verder stel ik u dan aansprakelijk voor de materiële dan wel immateriële schade en de schade die hieruit voort vloeit, daarna zal ik de schade begroten en aan u overhandigen gespecificeerd door ervarings–deskundige zoals de wetgever dit impliciet stelt.

==========================================================================

==========================================================================

=========================================================================== Marteling en foltering met medeweten van nederlandse overheid en hun personeel       50PLUS <50plus@tweedekamer.nl>

vr 3-4-2015 0:58. . (particulierdetectiverecherchebureau@……………..)   particulierdetectiverechercheb             Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Van de inhoud is met belangstelling kennis genomen.

Helaas is het op dit moment niet mogelijk uw e-mail individueel te beantwoorden of nader in te gaan op vragen en/of hulpverzoeken.
Dit betekent echter niet dat verder geen aandacht zal worden geschonken aan uw schrijven.

Uw vragen en/of opmerkingen zullen waar mogelijk betrokken worden bij de voorbereiding van debatten in de Tweede Kamer.

Met dank voor uw bijdrage en vriendelijke groet, mede namens Henk Krol,
Medewerkers fractiekantoor 50PLUS  ================================================================ ================================================================ ================================================================= BJ   Boogaarts, Jan <jan.boogaarts@minbzk.nl> vr 3-4-2015, 0:58 Beste e-mailer, Op 8 april ben ik weer op kantoor. Mijn mail lees ik op onregelmatige tijdstippen wel. met vriendelijke groet, Jan Boogaarts ________________________________ Dit bericht kan informatie bevatten die niet voor u is bestemd. Indien u niet de geadresseerde ================================================================== ================================================================== ================================================================== . .

persvoorlichting@tweedekamer.nl;

persvoorlichting@eerstekamer.nl;

voorzitter@eerstekamer.nl;

voorzitter@tweedekamer.nl;

Raak van A.A.G.M. (r.vraak@tweedekamer.nl);

bureau@nationaleombudsman.nl;

x.vanbalen@nationaleombudsman.nl;

vaneerden@nationaleombudsman.nl;

g.vonmaltzahn@nationaleombudsman.nl;

info@nationaleombudsman.nl;

pvda_voorlichting@tweedekamer.nl;

voorzitter@pvda.nl;info@at5.nl;

e.van.der.laan@amsterdam.nl;

hoofdredactie@parool.nl;

info@geenstijl.nl;

D.Samson@tweedekamer.nl (d.samson@tweedekamer.nl);

g.wilders@tweedekamer.nl;

sgp@tweedekamer.nl;

sp@tweedekamer.nl ;

pvv@tweedekamer.nl ;

(pvda@tweedekamer.nl);

PVV (pvv_kana@tweedekamer.nl);

pvv.publiek@tweedekamer.nl;

redactie@rtvnoord.nl;

partijvoordedieren@tweedekamer.nl;

christenunie@tweedekamer.nl;

D66@tweedekamer.nl (d66@tweedekamer.nl);

groenlinks@tweedekamer.nl;

sp@tweedekamer.nl;

cda@tweedekamer.nl;

50plus@tweedekamer.nl;

emileroemer@sp.nl;

HvBommel@sp.nl (hvbommel@sp.nl);

rvraak@sp.nl;

epbrussels@europarl.europa.eu;

info@hogeraad.nl;

crvb@rechtspraak.nl;

info@rechtspraak.nl;

info@bzk.nl;

postbus.burgerbrievenwbi@minbzk.nl;

jan.boogaarts@minbzk.nl;

cie.biza@tweedekamer.nl;

cnn.feedback@cnn.com;

jim.walton@turner.com;

rk-s3@amst.auswaertiges-amt.de;

newswatch@bbc.co.uk;

yourpics@bbc.co.uk;

bbcbreakfast@bbc.co.uk;

consular@hague.mfa.gov.il;

info@hague.mfa.gov.il;

am@cnn.com;info@ambafrance-nl.org;

infocon@euronet.nl;

t……………………….@hotmail.com;

thehague@diplobel.fed.be  vr 3-4-2015 0:58 Geachte geadresseerden,
Omdat ik op school boek had gelezen over
acte van verlatinge 1581 oftewel plakkaat van Verlatinge oftwel acte van Afzweringen, heb ik direct toen in kon en wettelijk mocht mij als soeverein verklaart, plus daar melding van gemaakt bij onwettigekoningshuis” en de illegale “regering”, die in mijn ogen niet wettig aan de macht zijn.
Deze acten zijn zoals nu blijkt getekend in Den-Haag op 26 juli 1581, welke nog steeds van kracht zijn en dus ook nog gelden, tot op heden, dan wel altijd zal blijven gelden.

Heb u allen al meerdere keren op de hoogte gesteld want toen ik mijn beperkte handlichting kreeg in drijven van een zaak, toen ik
17 (1977)was heb ik al gemeld bij Juliana Louise Emma Marie Wilhelmina van “Oranje-Nassau” “koningin” der “nederlanden”
oftwel J. L. E. L.
van Mecklenburg gemeld dat ik soeverein ben, dit is gebeurd door afgeven een brief bij ministerie te Den-Haag.
Nimmer kwam daar reactie op, wat ik ook niet verwacht had, want men voelde zich ver boven het volk verheven, het “koningshuis”.

Naderhand heb ik in 1981 toen inmiddels
BeatrixWilhelmina Armgard, “Prinses der Nederlanden”, “Prinses van Oranje-Nassau”, “Prinses van Lippe-Biesterfeld” aangeschreven en brief afgegeven Huis ten Bosch op de Bezuidenhoutse weg aan de marechaussee, waar ik me moest legitimeren om post af te geven, omdat ik wilde dat ze ook zou weten en handelen naar mijn soevereiniteit, wat dus niet gebeurde.
Naderhand heb ik toen ik vernam dat
W. A. Amsberg aan de troon zou komen dit doorgegeven, maar ook nog uitgewerkte versie ingediend welke ook bevat meer gegevens, maar ook welke bedragen er zijn als de “illegale” “koningshuis” of “regering” en hun andere personeelsleden mij in welke mate ook schade aanrichten welke bedragen er voor gelden welk ik ook zal verhalen op de partijen, zie onderstaande mail.Verder heb ik dit ook verzonden naar postbus van “koningin” en persvoorlichting tweede kamer, sdu (staatsdrukkerij en uitgever van de “staatscourant” , voorzitters van eerte kamer en voorzitter van tweede kamer (welke dus ter inzage hebben gelegen van gehele eerste en tweede kamer).
Toch heeft de staat der nederlanden mij zeer veel schade berokkend, waarvan ik de schade zal moeten verhalen, zal t.z.t. de rekening indienen, waarbij alles gespecificeerd word.

Het voorschot bedrag is tot op heden begroot op
1.000.000,00 zegge een miljoen euro en nul eurocent.
Mocht ik overlijden (dood) gaan omdat zowel ggd, artsen, overheid, regering, en de rest het nalaten mijn hartmedicatie en andere te geven, dan is de totale claim
5.000.000,00 zeggen vijf miljoen euro en nul eurocent. Men (staat der nederlanden) heeft niet alleen mij en mijn bedrijven kapot gemaakt, maar hebben ookgezorgddirect en indirect dat mijnrelaties die ik heb gehad en mijn kinderen daar hebben onder geleden en nu nog steeds lijden.Zelfs nu heb ik nog steeds daar veel last en overlast van, want men doet nu nog steeds aan indirecte dan wel directe marteling en foltering door mijn geen uitkering te geven, maar ook niet mijn medicaties zoals hartmedicaties omdat men van mij af wil, tot de dood er opvolgt.
Ook
laat men schrijven door zowel ggd en andere instantiesslechte zaken, zelfs probeertmen er alles aan te doen om mij te arresteren, vast tezetten, of erger, keer op keer weer..
Komt het omdat ik al meer dan 40 jaar misstanden en strafbare feiten van de overheid, plus al het personeel wat er onder zit, maar als je klokkenluider bent tegen overheid, word je al klokkenluider sneller de dood ingejaagd, eerst bedrijven gesloopt in jaren 80, daarna mijn huis kwijtgeraakt in 2009, daarna weer huis kwijt geraakt dec. 2011, terwijl ik geen huurachterstand heb gehad, alleen door corrupte rechtsgang, moet ik de dood ingejaagd, zonder hartmedicatie en nu al weer geen inkomsten sinds april 2012, tot de dood er op volgt.

Lees alle url staat veel info onder die zeer cruciaal is voor alle geadreseerden zodat ze zien wat er gebeurd sinds 2010.

In jaren 90 liep ik al op tegen een “prinsje” bernhard jr. dat een
koeriersbedrijf had in LEIDEN samen met medestudent van Leiden universiteit, maar betaalde niets geen premie en geen belastingen.
Had vanaf 1983 wel 13 bedrijven zelfs waaronder ook een koeriersbedrijf, zodoende kwam ik er achter, heb alles geprobeerd om de oneerlijke concurrentie aan te laten pakken, maar de politiek en regering en belastingdienst gingen mij verder kapot maken, plus mijn bedrijven.

Ook andere leden van koningshuis die destijds al gebruik/misbruik maakte met palleis noordeinde, waar geen belasting hoeft betaald te worden, zoekt u dat maar op staat zeker wel ergens op i-net.

Dus kaart je overheid en “konningshuis” aan, dan moet je dood, nu indirect, vroeger tot de jaren 70 verdween je gewoon van de aardbodem, lijkt wel  (
doodsescaders).
Mijn ouders werden verplicht om mij vanaf 3.5 jaar toen mijn moeder en vader gscheiden waren in het jaar 1964 om mij naar de kleuterschool te sturen, door zelfde overheid, waar in
rk kleuterschool casa dei bambini
stagiare
A. M. de Bruin mij heeft misbruikt.
Mijn moeder heeft later een relatie met die
vrouw, waardoor het misbruik door ging tot ik huis uit was, dit was op mijn 17de.
Doordat mijn moeder gescheiden werd werd mijn moeder gedwongen om haar
vier kinderen naar kindertehuis te doen in egmond aan zee, de oudste maar 6 weken in de grote vakantie en de jongste waar ik ook onder val 3 maanden in de zomervakantie, waar de nonnen niet van mij af konden blijven en ik weer misbruik en mishandelingen mee moest maken tot ongeveer 1976.
De maatschappelijk werkster (sociale dienst)mevr. van der Werf en kinderbescherming dwongen mijn moeder dat ze rust nodig had, plus kinderen moesten aansterken, waardoor we daar heen moesten.

Met alle gevolgen van dien, voor mij, mishandeling en misbruik van kleuter af aan.

Niet alleen de rooms katholieke kerk is schuldig aan mijn misbruik en mishandeling maar ook de overheid, want immers behoren scholen (kleuterschool) en kindertehuizen een veilige plek te zijn voor kleuters (kinderen).

Mijn oma zei altijd al Vadertje staat en Moedertje Kerk, wat ook klopt het zijn 4 handen op een buik, voor mij is dat de grootste criminele organisatie die er bestaan, zeker in nederland, plus gevaarlijker dan elke andere criminele organisatie.

Vandaar dat ik volgens een psychiater niet heb kunnen leven en alleen maar bezig ben om te overleven, maar ook dat ik door dit alles niet tegen welke vorm dan ook kan van onrecht, die ik tot nu toe dagelijks ervaar.

ZONDER INKOMSTEN, HUIS, ETEN, DRINKEN, HART EN ANDERE MEDICATIE, PLUS MEER, EN IEDEREEN VAN REGERING EN OVERHEID WETEN ERVAN, MAAR KIJKEN DE ANDERE KANT OP.

VOOR KLOKKENLUIDERS NIET TEGEN DE REGERING/OVERHEID ZIJN ER ALS IK RONALD VAN RAAK SP MOET GELOVEN EEN KLOKKENLUIDERSHUIS, MAAR VOOR PERSONEN ZOALS MIJ DIE MISSTANDEN EN STRAFBARE FEITEN VAN DE OVERHEID AANKAART, DIE WORDEN DE DOOD IN GEJAAGD, DIRECT EN INDIRECT, RAKEN ALLES KWIJT, TOT DE DOOD ER OP VOLGT.

Belgie, Israel, Duitsland, Frankrijk heb ik politiek asiel aangevraagd in 1998 of1999 maar heb nimmer wat gehoord, komt dat het koningshuis vriendjes zijn van deze buurlanden, waardoor ze mij laten kreperen, mij laten martelen en folteren (zonder hartmedicatie) tot ze van me af zijn.

N. L. S. J………….



From: ……………..@hotmail.com
To: postbus@kabinetvandekoning.nl
CC: klokkenluiders@hotmail.com; servicedesk.eb@sdu.nl; persvoorlichting@tweedekamer.nl; voorzitter@eerstekamer.nl; voorzitter@tweedekamer.nl Subject: Confedential, Vertrouwelijk, Aan de heer W. A. Amsberg, Date: Wed, 18 Jun 2014 14:36:59 +0200 zie mail  hierboven ============================ BJ Boogaarts, Jan <jan.boogaarts@minbzk.nl> vr 3-4-2015, 0:58 Beste e-mailer, Op 8 april ben ik weer op kantoor. Mijn mail lees ik op onregelmatige tijdstippen wel. met vriendelijke groet, Jan Boogaarts ________________________________ Dit bericht kan informatie bevatten die niet voor u is bestemd. Indien u niet de geadresseerde